Firma Simonswerk, specjalizująca się w produkcji okuć drzwiowych, wmurowała kamień węgielny pod nową inwestycję. Dzięki niej zwiększy się dwukrotnie powierzchnia produkcyjna w zakładzie w niemieckim Heilbad Heiligenstadt.
Ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod nową inwestycję odbyła się w dniu 21 lipca 2022 roku. Dzięki niej powierzchnia hali produkcyjnej podwoi się i będzie wynosiła 3 tys. mkw. Jeszcze pod koniec 2022 roku zostaną zatrudnieni nowi pracownicy oraz rozpocznie się etap wprowadzania nowych maszyn. W marcu 2023 roku inwestycja ma być zakończona.
Jak podliczył Simonswerk, w zakładzie w Heilbad Heiligenstadt zainwestowano już łącznie ponad 18 mln euro. Obecnie pracuje w nim 85 pracowników. Historia działalności zakładu w tej miejscowości ma już ponad 30 lat. Teren wraz z halą produkcyjną Simonswerk zakupił 18 grudnia 1991 roku, a w maju 1992 roku rozpoczęto tu produkcję. Na początku zawiasy drzwiowe produkowały w tym zakładzie 22 osoby.
Przypomnijmy, że Grupa Simonswerk z siedzibą w mieście Rheda-Wiedenbrück osiągnęła w 2021 roku przychód na poziomie 182 mln euro i był to już dwunasty rok z rzędu, w którym firmie udało się poprawić wynik z roku wcześniejszego. Firma borykała się w ubiegłym sezonie z dużymi wyzwaniami logistycznymi i musiała się nawet posiłkować taksówkami, by dostarczyć komponenty do produkcji. Pisaliśmy o tym TUTAJ.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".