Showroom w trzech odsłonach

Autor: |Data publikacji:

Firmy inwestują w showroomy. W ostatnim czasie nowy salon otworzył Pagen, a w nowej formie prezentuje swoje produkty Dobroplast. Także Aluron przygotował salon pokazowy.

Dobroplast otworzył pod koniec września nowy showroom, ale w formie wirtualnej. Producent informuje, że nie wychodząc z domu, klienci mogą zapoznać się z ofertą firmy. Jednak nie jest to tradycyjna forma prezentacji produktów. Po wejściu na stronę showroomu użytkownik znajduje się w wirtualnym salonie z ekspozycją taką, jaką zwykle można spotkać w realnym sklepie ze stolarką. Potencjalny klient może za pomocą kursora podchodzić do konkretnego okna i np. je otworzyć. Dobroplast rozpoczął także we wrześniu współpracę z agencją reklamową Lab360, która realizuje działania wspierające konfigurator producenta stolarki.

Aluron natomiast poinformował, że w swoim zakładzie w Zawierciu zainstalował showroom dystrybutora maszyn – firmy Fimtec. Producent systemów aluminiowych chce w ten sposób zaprezentować swoim klientom budowę i działanie maszyn marki Fom Industrie. W showroomie prowadzone będą prezentacje urządzeń, będzie także możliwość ich testowania. Aluron i Fimtec zapraszają producentów stolarki do Zawiercia przez cały październik.

Pagen z kolei zdecydował się na inwestycję w konwencjonalny salon ze stolarką. Firma otworzyła swój sklep firmowy w Gliwicach. Klienci mogą się tu zapoznać z prezentacją okien z PCW i aluminium, drzwi wejściowych, a także żaluzji fasadowych i rolet. W sklepie w Gliwicach można także przyjrzeć się z bliska pracy bramy garażowej Pagenu.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".