Showroom w trzech odsłonach

Autor: |Data publikacji:

Firmy inwestują w showroomy. W ostatnim czasie nowy salon otworzył Pagen, a w nowej formie prezentuje swoje produkty Dobroplast. Także Aluron przygotował salon pokazowy.

Dobroplast otworzył pod koniec września nowy showroom, ale w formie wirtualnej. Producent informuje, że nie wychodząc z domu, klienci mogą zapoznać się z ofertą firmy. Jednak nie jest to tradycyjna forma prezentacji produktów. Po wejściu na stronę showroomu użytkownik znajduje się w wirtualnym salonie z ekspozycją taką, jaką zwykle można spotkać w realnym sklepie ze stolarką. Potencjalny klient może za pomocą kursora podchodzić do konkretnego okna i np. je otworzyć. Dobroplast rozpoczął także we wrześniu współpracę z agencją reklamową Lab360, która realizuje działania wspierające konfigurator producenta stolarki.

Aluron natomiast poinformował, że w swoim zakładzie w Zawierciu zainstalował showroom dystrybutora maszyn – firmy Fimtec. Producent systemów aluminiowych chce w ten sposób zaprezentować swoim klientom budowę i działanie maszyn marki Fom Industrie. W showroomie prowadzone będą prezentacje urządzeń, będzie także możliwość ich testowania. Aluron i Fimtec zapraszają producentów stolarki do Zawiercia przez cały październik.

Pagen z kolei zdecydował się na inwestycję w konwencjonalny salon ze stolarką. Firma otworzyła swój sklep firmowy w Gliwicach. Klienci mogą się tu zapoznać z prezentacją okien z PCW i aluminium, drzwi wejściowych, a także żaluzji fasadowych i rolet. W sklepie w Gliwicach można także przyjrzeć się z bliska pracy bramy garażowej Pagenu.

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.