Firmy inwestują w showroomy. W ostatnim czasie nowy salon otworzył Pagen, a w nowej formie prezentuje swoje produkty Dobroplast. Także Aluron przygotował salon pokazowy.
Dobroplast otworzył pod koniec września nowy showroom, ale w formie wirtualnej. Producent informuje, że nie wychodząc z domu, klienci mogą zapoznać się z ofertą firmy. Jednak nie jest to tradycyjna forma prezentacji produktów. Po wejściu na stronę showroomu użytkownik znajduje się w wirtualnym salonie z ekspozycją taką, jaką zwykle można spotkać w realnym sklepie ze stolarką. Potencjalny klient może za pomocą kursora podchodzić do konkretnego okna i np. je otworzyć. Dobroplast rozpoczął także we wrześniu współpracę z agencją reklamową Lab360, która realizuje działania wspierające konfigurator producenta stolarki.
Aluron natomiast poinformował, że w swoim zakładzie w Zawierciu zainstalował showroom dystrybutora maszyn – firmy Fimtec. Producent systemów aluminiowych chce w ten sposób zaprezentować swoim klientom budowę i działanie maszyn marki Fom Industrie. W showroomie prowadzone będą prezentacje urządzeń, będzie także możliwość ich testowania. Aluron i Fimtec zapraszają producentów stolarki do Zawiercia przez cały październik.
Pagen z kolei zdecydował się na inwestycję w konwencjonalny salon ze stolarką. Firma otworzyła swój sklep firmowy w Gliwicach. Klienci mogą się tu zapoznać z prezentacją okien z PCW i aluminium, drzwi wejściowych, a także żaluzji fasadowych i rolet. W sklepie w Gliwicach można także przyjrzeć się z bliska pracy bramy garażowej Pagenu.
Zobacz również
Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
10 września 2025 roku w Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”.
Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025
18 września drugie w tym roku spotkanie w ramach Forum Webinar. Przedstawimy nowości produktowe branży stolarki na sezon 2025.
Czytaj wrześniowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (09/2025). Gościem wydania jest Marek Mędrek, CEO Schüco International Polska.