Firmy inwestują w showroomy. W ostatnim czasie nowy salon otworzył Pagen, a w nowej formie prezentuje swoje produkty Dobroplast. Także Aluron przygotował salon pokazowy.
Dobroplast otworzył pod koniec września nowy showroom, ale w formie wirtualnej. Producent informuje, że nie wychodząc z domu, klienci mogą zapoznać się z ofertą firmy. Jednak nie jest to tradycyjna forma prezentacji produktów. Po wejściu na stronę showroomu użytkownik znajduje się w wirtualnym salonie z ekspozycją taką, jaką zwykle można spotkać w realnym sklepie ze stolarką. Potencjalny klient może za pomocą kursora podchodzić do konkretnego okna i np. je otworzyć. Dobroplast rozpoczął także we wrześniu współpracę z agencją reklamową Lab360, która realizuje działania wspierające konfigurator producenta stolarki.
Aluron natomiast poinformował, że w swoim zakładzie w Zawierciu zainstalował showroom dystrybutora maszyn – firmy Fimtec. Producent systemów aluminiowych chce w ten sposób zaprezentować swoim klientom budowę i działanie maszyn marki Fom Industrie. W showroomie prowadzone będą prezentacje urządzeń, będzie także możliwość ich testowania. Aluron i Fimtec zapraszają producentów stolarki do Zawiercia przez cały październik.
Pagen z kolei zdecydował się na inwestycję w konwencjonalny salon ze stolarką. Firma otworzyła swój sklep firmowy w Gliwicach. Klienci mogą się tu zapoznać z prezentacją okien z PCW i aluminium, drzwi wejściowych, a także żaluzji fasadowych i rolet. W sklepie w Gliwicach można także przyjrzeć się z bliska pracy bramy garażowej Pagenu.
Zobacz również
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.