Selena podała wyniki za 2020 r. Spółka odnotowała wzrost w przychodach o 4,4 proc. w stosunku do roku 2019.
Wyniki są bardzo dobre – tak ocenił zarząd Seleny, podsumowując dane finansowe firmy za 2020 r. Producent chemii budowlanej odnotował przychody ze sprzedaży w wysokości 1,38 mld zł i były one wyższe o 4,4 proc. w porównaniu do roku 2019. Spółka podała także, że zysk operacyjny EBIT wyniósł 127,2 mln zł i był wyższy o 100 proc. w porównaniu do poprzedniego roku.

Zarząd Seleny informuje, że pandemia oraz okresowe przerwy w produkcji w różnych krajach, szczególnie w maju i kwietniu, nie miały znaczącego wpływu na finanse firmy. Dobre wyniki przedsiębiorstwo zawdzięcza także temu, że w marcu w zeszłym roku powstał specjalny zespół, który opracował procedury, które miały zminimalizować wpływ koronawirusa na działalność firmy. Dzięki temu udało się osiągnąć ciągłość pracy w 19 placówkach firmy na świecie. Selena także inwestowała w robotyzację i automatyzację, co wpłynęło na zwiększenie mocy produkcyjnych.
Cele strategiczne Seleny na najbliższą przyszłość, to zwiększanie ekspansji zagranicznej, ale także inwestowanie w digitalizację procesów działalności i wprowadzanie nowych produktów do oferty.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


