Secil miniony rok zakończył znaczącym wzrostem sprzedaży. Jest to już ósmy sezon z rzędu, w którym firma notuje wyższe wyniki niż w roku poprzednim.
Secil zakończył 2021 r. wzrostem wartości sprzedaży na poziomie 19 proc. To kolejny, ósmy rok, w którym firma odnotowuje wyższą sprzedaż. Dobry wynik to efekt kilku czynników. W minionym roku odnotowany był bardzo duży wzrost popytu na stolarkę, co pociągnęło za sobą wyższą sprzedaż uszczelek, zarówno pod kątem wolumenu, jak i wartości. Dodatkowo na wzrost wpływały rosnący eksport, a także tworzenie zapasów magazynowych przez wielu producentów.
W tym roku firma Secil obchodzi 20-lecie działalności w Polsce. Obecnie magazyn w Pruszczu Gdańskim to hub, z którego obsługiwani są partnerzy handlowi w Polsce i za granicą. Firma bierze także pod uwagę w niedalekiej przyszłości inwestycję w produkcję uszczelek w naszym kraju. Dotychczas nie zapadły jednak wiążące decyzje w tej sprawie.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".