Secil miniony rok zakończył znaczącym wzrostem sprzedaży. Jest to już ósmy sezon z rzędu, w którym firma notuje wyższe wyniki niż w roku poprzednim.
Secil zakończył 2021 r. wzrostem wartości sprzedaży na poziomie 19 proc. To kolejny, ósmy rok, w którym firma odnotowuje wyższą sprzedaż. Dobry wynik to efekt kilku czynników. W minionym roku odnotowany był bardzo duży wzrost popytu na stolarkę, co pociągnęło za sobą wyższą sprzedaż uszczelek, zarówno pod kątem wolumenu, jak i wartości. Dodatkowo na wzrost wpływały rosnący eksport, a także tworzenie zapasów magazynowych przez wielu producentów.
W tym roku firma Secil obchodzi 20-lecie działalności w Polsce. Obecnie magazyn w Pruszczu Gdańskim to hub, z którego obsługiwani są partnerzy handlowi w Polsce i za granicą. Firma bierze także pod uwagę w niedalekiej przyszłości inwestycję w produkcję uszczelek w naszym kraju. Dotychczas nie zapadły jednak wiążące decyzje w tej sprawie.
Zobacz również
XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu
W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.