Secil miniony rok zakończył znaczącym wzrostem sprzedaży. Jest to już ósmy sezon z rzędu, w którym firma notuje wyższe wyniki niż w roku poprzednim.
Secil zakończył 2021 r. wzrostem wartości sprzedaży na poziomie 19 proc. To kolejny, ósmy rok, w którym firma odnotowuje wyższą sprzedaż. Dobry wynik to efekt kilku czynników. W minionym roku odnotowany był bardzo duży wzrost popytu na stolarkę, co pociągnęło za sobą wyższą sprzedaż uszczelek, zarówno pod kątem wolumenu, jak i wartości. Dodatkowo na wzrost wpływały rosnący eksport, a także tworzenie zapasów magazynowych przez wielu producentów.

W tym roku firma Secil obchodzi 20-lecie działalności w Polsce. Obecnie magazyn w Pruszczu Gdańskim to hub, z którego obsługiwani są partnerzy handlowi w Polsce i za granicą. Firma bierze także pod uwagę w niedalekiej przyszłości inwestycję w produkcję uszczelek w naszym kraju. Dotychczas nie zapadły jednak wiążące decyzje w tej sprawie.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


