Sanok Rubber podał do wiadomości wyniki z trzech kwartałów. W tym roku przychody ze sprzedaży wyniosły 706,11 mln zł. Sanok Rubber podaje także dane handlowe dotyczące uszczelek do stolarki.
Producent uszczelek podsumował trzy kwartały. Z danych wynika, że okres od lipca do końca września to powrót firmy do poziomu sprzedaży z roku 2019. Dostawca uszczelek zanotował w tym okresie nawet niewielki wzrost. W okresie od lipca do końca września Grupa Sanok Rubber odnotowała przychody ze sprzedaży w wysokości 265,22 mln zł w porównaniu do 265,20 mln zł w roku 2019. Natomiast w okresie od stycznia do końca września sprzedaż spadła, wyniosła w tym roku 706,11 mln zł w porównaniu do 804,88 mln zł w roku ubiegłym. Spadek przychodów notowany był przede wszystkim w II kwartale, spowodowany przestojami. Pisaliśmy o tym TUTAJ.
Sanok Rubber podaje także dane handlowe dotyczące uszczelek do stolarki. W trzech kwartałach wartość sprzedaży uszczelek do stolarki budowlanej wyniosła 46,87 mln zł. Na rynku krajowym firma osiągnęła przychody w wysokości 35,08 mln zł, a sprzedaż do krajów Unii Europejskiej to kwota 6,86 mln zł. Pozostałą wartość stanowi eksport na inne rynki zagraniczne. W roku ubiegłym wartość sprzedaży uszczelek w analogicznym okresie to 48,69 mln zł. Przychody na rynku krajowym to 37,23 mln zł, a eksport na rynki Unii Europejskiej to 6,34 mln zł.
Spółka poinformowała także o wynikach ze sprzedaży eksportowej w trzech kwartałach pod kątem geograficznym. Wartość przychodów wszystkich produktów Sanoka Rubber w tym roku wyniosła 462,96 mln zł w porównaniu do 552,15 mln zł z roku 2019. Natomiast eksport do krajów unijnych w tym roku wyniosła 329,92 mln zł w porównaniu d 393,26 mln zł w roku 2019.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".