Salamander Window & Door Systems otrzymał od Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej decyzję, na mocy której rozbuduje swój obecny zakład we Włocławku. Inwestycja pochłonie 78,5 mln zł, a w jej ramach powstanie nowa hala produkcyjna, plac składowy i magazyn. Jest to element nowej strategii Salamander Industrie-Produkte GmbH, z siedzibą firmy w Türkheim /Unterallgäu ,która zakłada podwojenie obrotów koncernu do roku 2030. W ostatnim czasie do oferty firmy wprowadzono szereg nowych rozwiązań, zamontowano nowe silosy, a i planowana rozbudowa zakładu w Polsce potwierdza, że strategia ta jest konsekwentnie realizowana.
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna (PSSE) wydała w tym roku już siedemnaście decyzji, w tym cztery decyzje, w ramach których firmy zainwestują we Włocławku 105 mln zł. Największym inwestorem jest tu właśnie Salamander. W roku ubiegłym PSSE wydała 48 decyzji, w których firmy obiecały niemal 1,7 mld zł nakładów i utworzenie 710 etatów.
Patrząc w przyszłość Salamander nie zapomina też o przeszłości. W ostatnim czasie firma ogłosiła wśród swoich partnerów konkurs fotograficzny, którego celem jest zebranie zdjęć ich obiektów referencyjnych. Mają być one zaprezentowane w przyszłych materiałach reklamowych firmy. Prace do tego konkursu można nadsyłać do 9 lipca.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".