Rynek samozamykaczy i okuć przeciwpanicznych będzie rósł

Autor: |Data publikacji:

Segment samozamykaczy w skali globalnej będzie się rozwijał. Do roku 2028 wartość rynku powinna rosnąć o ok. 4,5 proc. rocznie.

Firmy z branży samozamykaczy mogą się spodziewać globalnie wzrostu wartości sprzedaży. Według raportu przygotowanego przez irlandzką firmę badawczą Research and Markets, wartość rynku samozamykaczy do roku 2028 osiągnie wartość 4,76 mld dolarów. W roku 2022 oceniana była na 3,61 mld dolarów. Według analityków można założyć, że od 2022 r. do 2028 globalny rynek będzie zwiększał swoją wartość średnio o 4,5 proc. rocznie.

Foto: Assa Abloy

Analitycy zakładają, że w omawianym okresie należy się spodziewać wysokiego popytu na samozamykacze, a także na okucia antypaniczne. Samozamykacze to typ okuć, który stosuje się w budownictwie komercyjnym. Niemal 85 proc. kupujących stanowią właśnie inwestorzy budujący biura, centra handlowe, hotele itd. Analitycy jednak spodziewają się, że wzrośnie popyt na te okucia wśród inwestorów budynków mieszkaniowych. Szacują, że będzie to ok. 5 proc. rocznie.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".