Rozwój Drewnostylu

Autor: |Data publikacji:

Drewnostyl podsumował mijający rok. W tym okresie zaszło w firmie wiele zmian, które wpływać będą na działalność w kolejnych latach.

Wyniki finansowe w Drewnostylu kształtowały się podobnie, jak w innych firmach w branży. Początek roku zaczął się bardzo dobrze pod kątem wartości przychodów ze sprzedaży. W połowie marca sytuacja się zmieniła, część zamówień zostało odłożonych, niektórzy odbiorcy – producenci stolarki wstrzymali w ogóle produkcję. Późną wiosna i latem Drewnostyl wrócił do bardzo dobrych wyników, jednak jesienią znów można mówić o spowolnieniu.

Przedsiębiorstwo zdecydowało w tym roku na kilka zmian. Przede wszystkim planowanie działalności odbywa się z bardzo dużym wyprzedzeniem. Dlatego Drewnostyl zrobił duże zapasy drewna z Azji z obawy, że w przypadku zamknięcia granic, mogą się pojawić problemy z transportem. Poza tym firma rozpoczęła współpracę z polskim Zespołem Kontenerowej Spedycji Morskiej. To druga firma spedycyjna, z którą współpracuje Drewnostyl (pierwsza jest w Niemczech). Statki z drewnem dla Drewnostylu przybijają zatem do portów w Niemczech, tak jak przez ostatnie kilkanaście lat, a w tym roku także do rodzimych portów. Firmy spedycyjne również oferują usługę magazynowania. Dzięki współpracy z nową firmą Drewnostyl ma większe możliwości przechowywania towaru.

Firma w tym roku zdecydowała się także na rozpoczęcie produkcji tzw. korpusów drzwiowych. Jest to półprodukt wymagający obróbki, z którego wytwarza się skrzydła drzwi płaskich zewnętrznych i wewnętrznych. Zakład produkcji korpusów działa w ramach firmy Drewnostyl.

 

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.