Rośnie popularność targów VOX

Autor: |Data publikacji:

VOX zorganizował kolejną, 21. edycję swoich targów. To wydarzenie skierowane jest do branży budowlanej i wnętrzarskiej.

Targi VOX odbyły się w marcu w Warszawie w hotelu Hilton pod hasłem: „Jedno miejsce. Setki możliwości”. To wydarzenie o charakterze B2B, gdzie obecne były firmy oferujące drzwi i podłogi oraz przedstawiciel placówek handlowych. W tym roku VOX zaprosił także architektów. Organizator poinformował, że w tegorocznej edycji targów zaprezentowała się rekordowa liczba wystawców – było ich 32, natomiast powierzchnia wystawy to 1500 mkw. Firma podliczyła również, że pojawiło się niemal tysiąc gości i setka architektów.

Przedstawiciele producentów drzwi i podłóg prezentowali swoją ofertę, pokazywali nowości i jednocześnie zawierali kontrakty na nadchodzący sezon z firmami handlowymi. Na targach obecni byli reprezentanci salonów Vox oraz sieci sklepów Majster Plus. Wśród firm z branży stolarki pojawiły się: DRE, Pol-Skone, Erkado oraz Porta, ale swoje drzwi prezentowała także marka VOX. Firmy przyznawały, że przygotowują już swoją ofertę pod kątem rynku remontowego w tym sezonie budowlanym.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".