Rewelacyjne półrocze w Schüco

Autor: |Data publikacji:

Schüco w Polsce minione pół roku zalicza do wyjątkowo udanych. W segmencie wyrobów z PCW wzrost przychodów ze sprzedaży jest dwucyfrowy.

Pierwsze półrocze dla tego producenta profili z PCW było bardzo dobre pod kątem sprzedaży, szczególnie pierwszy kwartał należał do udanych. Kwiecień i początek maja to okres największych ograniczeń w aktywności gospodarczej, dlatego firma także odczuła to notując mniejsze obroty. Jednak już w czerwcu te wyniki były rewelacyjne. Marek Mędrek z Schüco przyznaje, że nie pamięta tak dobrych danych handlowych z czerwca. Firma znacząco przekroczyła plan sprzedaży na pierwsze półrocze.

W lipcu firma odczuwa kontynuację tej pozytywnej tendencji, czyli dużego popytu na stolarkę. Świetnie radzą sobie na rynku klienci Schüco. Dobre dane handlowe odnotowały zarówno firmy, które dużo eksportują, jak i te, które sprzedają na rodzimym rynku.

Grupa Schüco podsumowała też pod względem handlowym miniony rok. Firma odnotowała w 2019 r. obrót w wysokości 1,75 mld euro w porównaniu do 1,67 mld euro w roku 2018. Jest to wzrost o 5 proc. W minionym roku Grupa Schüco na całym świecie zatrudniała 5650 pracowników.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".