Schüco w Polsce minione pół roku zalicza do wyjątkowo udanych. W segmencie wyrobów z PCW wzrost przychodów ze sprzedaży jest dwucyfrowy.
Pierwsze półrocze dla tego producenta profili z PCW było bardzo dobre pod kątem sprzedaży, szczególnie pierwszy kwartał należał do udanych. Kwiecień i początek maja to okres największych ograniczeń w aktywności gospodarczej, dlatego firma także odczuła to notując mniejsze obroty. Jednak już w czerwcu te wyniki były rewelacyjne. Marek Mędrek z Schüco przyznaje, że nie pamięta tak dobrych danych handlowych z czerwca. Firma znacząco przekroczyła plan sprzedaży na pierwsze półrocze.

W lipcu firma odczuwa kontynuację tej pozytywnej tendencji, czyli dużego popytu na stolarkę. Świetnie radzą sobie na rynku klienci Schüco. Dobre dane handlowe odnotowały zarówno firmy, które dużo eksportują, jak i te, które sprzedają na rodzimym rynku.
Grupa Schüco podsumowała też pod względem handlowym miniony rok. Firma odnotowała w 2019 r. obrót w wysokości 1,75 mld euro w porównaniu do 1,67 mld euro w roku 2018. Jest to wzrost o 5 proc. W minionym roku Grupa Schüco na całym świecie zatrudniała 5650 pracowników.
Zobacz również
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.
Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport
Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.
Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce
Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.


