Rekordowa sprzedaż w Swisspacer

Red.: |Data publikacji:

Swisspacer w Polsce podsumował pierwsze półrocze. Firma odnotowała duży wzrost sprzedaży swojego sztandarowego produktu: ciepłej ramki.

Swisspacer w pierwszym półroczu odnotowało rekordowe dane ze sprzedaży. Na ten dobry wynik wpłynęła przede wszystkim bardzo dobra koniunktura na rynku budowlanym w całej Europie. Bardzo ważne są również stałe trendy w produkcji nowoczesnych szyb zespolonych. Chodzi o coraz bardziej rygorystyczne wymagania termiczne i co za tym idzie dużo większą produkcję pakietów dwukomorowych. Swisspacer oferuje na polskim rynku ciepłe ramki dystansowe, szprosy do okien oraz membrany do wyrównywania ciśnienia w szybach zespolonych. 

Rafał Rączka, Head of Sales & Marketing Swisspacer w Polsce, krajach bałtyckich, Ukrainie i Białorusi zauważa:

Od wielu lat notujemy silny, dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży. Naszym sztandarowym produktem są ciepłe ramki dystansowe Swisspacer Advance i Ultimate i widzimy, jak zwiększa się udział w sprzedaży tych produktów na rynku szyb zespolonych. W pierwszym półroczu 2021 r. szacunkowy udział ciepłych ramek w Polsce wyniósł około 60 proc. – w ujęciu całego polskiego rynku, a jeszcze kilka lat temu był to poziom około 40 proc. Udział zimnych, aluminiowych ramek dystansowych w szybach zespolonych wg naszych szacunków spada rocznie o około. 5 proc. i trend ten będzie kontynuowany w kolejnych latach.

Zobacz również

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach

Rynek zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych w Niemczech i Austrii przechodzi kryzys. W obu krajach sprzedaż tych wyrobów spadła w 2023 roku po raz pierwszy od wielu lat.

Kooperacja Lanko i Oknoprime

Kooperacja Lanko i Oknoprime

Firma Lanko, polski producent specjalizujący się w produkcji okien i drzwi z PCW oraz aluminium, wykupił 45 proc. udziałów w Oknoprime.

Dormakaba uruchamia kolejne elektrownie fotowoltaiczne

Dormakaba uruchamia kolejne elektrownie fotowoltaiczne

Dormakaba w tym roku uruchomiła już trzy elektrownie fotowoltaiczne w swoich zakładach produkcyjnych. Spowodują one 25-procentowe oszczędności w emisji CO2.

1