Swisspacer w Polsce podsumował pierwsze półrocze. Firma odnotowała duży wzrost sprzedaży swojego sztandarowego produktu: ciepłej ramki.
Swisspacer w pierwszym półroczu odnotowało rekordowe dane ze sprzedaży. Na ten dobry wynik wpłynęła przede wszystkim bardzo dobra koniunktura na rynku budowlanym w całej Europie. Bardzo ważne są również stałe trendy w produkcji nowoczesnych szyb zespolonych. Chodzi o coraz bardziej rygorystyczne wymagania termiczne i co za tym idzie dużo większą produkcję pakietów dwukomorowych. Swisspacer oferuje na polskim rynku ciepłe ramki dystansowe, szprosy do okien oraz membrany do wyrównywania ciśnienia w szybach zespolonych.
Rafał Rączka, Head of Sales & Marketing Swisspacer w Polsce, krajach bałtyckich, Ukrainie i Białorusi zauważa:
Od wielu lat notujemy silny, dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży. Naszym sztandarowym produktem są ciepłe ramki dystansowe Swisspacer Advance i Ultimate i widzimy, jak zwiększa się udział w sprzedaży tych produktów na rynku szyb zespolonych. W pierwszym półroczu 2021 r. szacunkowy udział ciepłych ramek w Polsce wyniósł około 60 proc. – w ujęciu całego polskiego rynku, a jeszcze kilka lat temu był to poziom około 40 proc. Udział zimnych, aluminiowych ramek dystansowych w szybach zespolonych wg naszych szacunków spada rocznie o około. 5 proc. i trend ten będzie kontynuowany w kolejnych latach.
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.