Jezierski wdraża swój nowy wizerunek. Producent zapowiada, że jest to początek zmian, jakie zaplanowano w firmie.
Producent stolarki Jezierski z Lekomina poinformował właśnie, że zmienia logotyp i identyfikację wizualną. Nowe również będzie hasło – dotychczasowe: „Jezierski Markowe Okna” zostało zastąpione: „Jezierski Okna Premium”. Firma informuje, że rebranding jest częścią strategii marketingowej, której celem jest „odnowienie i wzmocnienie wizerunku przedsiębiorstwa na rynku polskim i zagranicznym w segmencie premium”. Poza tym firma dodaje, że zmiana identyfikacji wizualnej, to początek zmian, jakie w niej zajdą.
Firma została założona w 1984 r. i była kierowana przez śp. Andrzeja Jezierskiego. Od 1992 r. przedsiębiorstwo zaczęło się specjalizować w produkcji stolarki z PCW i aluminium. W 2012 r. stery w firmie przejął Piotr Jezierski. Obecnie firmą zarządza Marek Sadek. Zeszły rok producent zakończył sprzedażą na poziomie 48,2 mln zł, z czego 38,1 mln było zrealizowane w Polsce. Jezierski w ostatnim czasie zainwestował także w poprawę efektywności energetycznej zakładu. Docieplono budynek i zainstalowano na dachu fabryki instalację fotowoltaiczną o mocy 49,95 kW. Prace wykonała firma Eko Energia Polska.

Tagi
Andrzej Jezierskifotowoltaikaidentyfikacja wizualnaJezierskiJezierski Okna PremiumlogotypMarek Sadekokna z PCWrebrandingwyniki finansoweZobacz również
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.