Rebranding zapowiada zmiany w Jezierskim

Autor: |Data publikacji:

Jezierski wdraża swój nowy wizerunek. Producent zapowiada, że jest to początek zmian, jakie zaplanowano w firmie.

Producent stolarki Jezierski z Lekomina poinformował właśnie, że zmienia logotyp i identyfikację wizualną. Nowe również będzie hasło – dotychczasowe: „Jezierski Markowe Okna” zostało zastąpione: „Jezierski Okna Premium”. Firma informuje, że rebranding jest częścią strategii marketingowej, której celem jest „odnowienie i wzmocnienie wizerunku przedsiębiorstwa na rynku polskim i zagranicznym w segmencie premium”. Poza tym firma dodaje, że zmiana identyfikacji wizualnej, to początek zmian, jakie w niej zajdą.

Firma została założona w 1984 r. i była kierowana przez śp. Andrzeja Jezierskiego. Od 1992 r. przedsiębiorstwo zaczęło się specjalizować w produkcji stolarki z PCW i aluminium. W 2012 r. stery w firmie przejął Piotr Jezierski. Obecnie firmą zarządza Marek Sadek. Zeszły rok producent zakończył sprzedażą na poziomie 48,2 mln zł, z czego 38,1 mln było zrealizowane w Polsce. Jezierski w ostatnim czasie zainwestował także w poprawę efektywności energetycznej zakładu. Docieplono budynek i zainstalowano na dachu fabryki instalację fotowoltaiczną  o mocy 49,95 kW. Prace wykonała firma Eko Energia Polska.

Foto: Eko Energia Polska

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.