Jezierski wdraża swój nowy wizerunek. Producent zapowiada, że jest to początek zmian, jakie zaplanowano w firmie.
Producent stolarki Jezierski z Lekomina poinformował właśnie, że zmienia logotyp i identyfikację wizualną. Nowe również będzie hasło – dotychczasowe: „Jezierski Markowe Okna” zostało zastąpione: „Jezierski Okna Premium”. Firma informuje, że rebranding jest częścią strategii marketingowej, której celem jest „odnowienie i wzmocnienie wizerunku przedsiębiorstwa na rynku polskim i zagranicznym w segmencie premium”. Poza tym firma dodaje, że zmiana identyfikacji wizualnej, to początek zmian, jakie w niej zajdą.
Firma została założona w 1984 r. i była kierowana przez śp. Andrzeja Jezierskiego. Od 1992 r. przedsiębiorstwo zaczęło się specjalizować w produkcji stolarki z PCW i aluminium. W 2012 r. stery w firmie przejął Piotr Jezierski. Obecnie firmą zarządza Marek Sadek. Zeszły rok producent zakończył sprzedażą na poziomie 48,2 mln zł, z czego 38,1 mln było zrealizowane w Polsce. Jezierski w ostatnim czasie zainwestował także w poprawę efektywności energetycznej zakładu. Docieplono budynek i zainstalowano na dachu fabryki instalację fotowoltaiczną o mocy 49,95 kW. Prace wykonała firma Eko Energia Polska.
Tagi
Andrzej Jezierskifotowoltaikaidentyfikacja wizualnaJezierskiJezierski Okna PremiumlogotypMarek Sadekokna z PCWrebrandingwyniki finansoweZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".