Profplast chce się rozwijać dzięki eksportowi

Autor: |Data publikacji:

Profplast, dostawca m.in. profili okiennych i drzwiowych podsumował 2022 r. Firma planuje rozwój działalności poprzez zwiększenie sprzedaży eksportowej.

Profplast podliczył, że wartość sprzedaży w 2022 r. w porównaniu do 2021 r. była wyższa o ok. 20 proc. Według firmy tak dobry wynik udało się uzyskać przede wszystkim dzięki eksportowi. Już obecnie firma sprzedaje za granicę do kilku krajów w Unii Europejskiej, gdzie ma stałych klientów. Obecnie, jak przyznał na łamach Gazety Prawnej Andrzej Malcherek, prezes zarządu Profplastu, firma eksportuje ok. 50 proc. swoich wyrobów.

Profplast planuje rozwijać eksport i oferować swoje produkty na kolejnych rynkach, w planach jest rozpoczęcie sprzedaży w krajach Ameryki Południowej. Firma ma w ofercie profile okienne, drzwiowe, listwy progowe. Profplast powstał w Czeladzi w 1989 r., jednak wkrótce przeniósł się do Starego Węgrzynowa, a produkcja odbywa się w Dąbrowie Górniczej. Przedsiębiorstwo współpracuje m.in. z Effectorem z Włoszczowy, Mikeą z Tychów i Yawalem z Herbów.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".