Pracowity rok w Fapimie

Autor: |Data publikacji:

Fapim pracuje już w nowej siedzibie pod Warszawą i ocenia mijający rok pod względem handlowym.

Fapim otworzył ostatnio nową siedzibę w Słupnie pod Warszawą. Znajduje się tu biurowiec o powierzchni 200 mkw. wraz z showroomem. Firma prezentuje w nim swoje rozwiązania – różne typy okuć przeznaczone do okien i drzwi aluminiowych. Nowy jest także magazyn, którego powierzchnia wynosi 800 mkw. O rozpoczęciu budowy w 2021 r. pisaliśmy TUTAJ. Główna siedziba Fapim znajduje się we Włoszech, natomiast firma informuje, że nowo otwarty show room i magazyn są obecnie największe poza granicami Włoch.

Wojciech Krybus z Fapimu podsumowuje już mijający rok pod względem handlowym:

Rok 2022 okazał się kolejnym okresem wyzwań wymagających elastyczności w zarządzaniu firmą, jak również dostosowaniu się do wymagań i potrzeb rynku. Determinacja w dążeniu do założonych celów i konsekwencja działań we współpracy z naszymi wieloletnimi partnerami biznesowymi pozwoliła nam na utrzymanie i kontynuację wzrostu sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego.

Włoski Fapim planuje nadal się rozwijać. Firma wyznaczyła sobie cel, by przeznaczać na inwestycje 10 proc. rocznej sprzedaży, natomiast budżet wyodrębniony na inwestycje w latach 2019-2024 to ok. 35 mln euro. Dzięki tym działaniom do końca 2025 r. firma planuje powiększyć swoje moce produkcyjne o 50 proc. licząc od 2019 r. Fapim zakłada także, że do 2025 r. wartość ogólnej sprzedaży wyniesie ok. 100 mln euro. Włosi są obecnie w trakcie budowy kilku innych obiektów, w tym drugiego, automatycznego magazynu, którego otwarcie planowane jest w połowie 2023 r. w Altopascio we Włoszech. Ponadto producent okuć w 2023 r. chce rozbudować powierzchnię produkcyjną zakładu w Spinate, także we Włoszech.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.