Październik był dla Eko-Okien intensywnym miesiącem. W tym czasie firma uczestniczyła w dwóch ważnych imprezach targowych, zaangażowała się także w pomoc polskiemu wojsku.
Eko-Okna inwestują w rozwój zagranicznych rynków. Producent chce zwiększać sprzedaż nie tylko w krajach europejskich, ale także w Afryce czy na kontynencie amerykańskim (o zaangażowaniu producenta w Afryce pisaliśmy już TUTAJ). Dla Eko-Okien niezwykle ważny jest rynek amerykański, szczególnie Stany Zjednoczone i dlatego w połowie października firma wzięła udział w targach Chicago Build 2022. To jedne z ważniejszych wystaw budowlanych na Środkowym Zachodzie w USA. Polska firma pokazała tam kilka swoich rozwiązań, m.in. okno aluminiowe, okno z PCW oraz aluminiowe drzwi przesuwne.
Dla Eko-Okien targi są miejscem, gdzie dochodzi do rozmów handlowych i zawierania umów. Firma przyznaje, że spotkania na targach w Chicago często kończyły się konkretnymi decyzjami handlowymi i podpisaniem kontraktów. Ponadto firma poinformowała, że partnerzy handlowi w USA korzystają już z platformy eko4u, przede wszystkim do tworzenia wycen stolarki. Natomiast na początku października producent z Kornic prezentował swoje najciekawsze rozwiązania tym razem w Europie, na targach Batimat w Paryżu.
Eko-Okna znane jest także z wielu działań, które nie są związane z produkcją stolarki. Tym razem firma zdecydowała się na przekazanie wyposażenia dla 13. Śląskiej Brygady Obrony Terytorialnej. Było to 650 sztuk poszyć kamizelek kuloodpornych. Adam Wajda, obecnie dyrektor pionu rozwoju infrastruktury Eko-Okien, przyznał, że z inicjatywą wsparcia wojska wyszedł Mateusz Kłosek, prezes firmy. Pięciu pracowników Eko-Okien jest żołnierzami Śląskiej Brygady Obrony Terytorialnej.
Tagi
Andrzej WajdaBatimatChicago Builddrzwi tarasoweEko-OknaFrancjaMateusz Kłosekokna aluminioweStany ZjednoczonetargiUSAZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".