Pod koniec czerwca w Monachium odbyły się targi związane z bezpieczeństwem: Sicherheits-Expo. Ta odbywająca się co rok impreza wystawiennicza miała swój 20. jubileusz. Wydarzenie jest przede wszystkim lokalne, niemniej na liście wystawców także w tym roku można było znaleźć firmy mające swoje oddziały w Polsce.
Jak podali organizatorzy, 100 wystawców przyciągnęło 2,5 tys. gości, w większości pochodzących z Bawarii, ale także z sąsiednich krajów związkowych oraz z Austrii i Szwajcarii. Wśród tematyki targów oraz towarzyszących im wykładów dominowały te dotyczące bezpieczeństwa IT, ochrony infrastruktury krytycznej czy technologii wykrywania zagrożeń. Znalazły się też prelekcje związane z systemami zamknięć oraz kontrolą dostępu.
W każdej edycji Sicherheits-Expo biorą udział również firmy, które mają oddziały w naszym kraju. W tym roku w Monachium wystawiali: Assa Abloy, Dormakaba, EVVA Security Technology, należący do Grupy G-U BKS, a także Salto Systems. Wiele z ich produktów jest już dostępnych w Polsce. Jednak najbardziej polskim akcentem była obecność w Monachium marki Tedee, powstałej dzięki współpracy firmy Gerda, producenta zamków, z firmą Predica, specjalizującą się w sektorze IoT.
Tagi
Assa AbloybezpieczeństwoBKSEVVAExpoG-Ugerdakontrola dostępuNiemcytargitedeezabezpieczeniazamki do drzwiZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".