W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
W 35 odcinku podcastu Aleksander Klos z Forum Branżowego i Maksymilian Miros z Centrum Analiz Branżowych biorą pod lupę francuski rynek okien.
⚫️ Jak wyglądała sprzedaż na francuskim rynku okien w ostatnich latach?
⚫️ Jak na tym tle wypadają polscy producenci, działający na tamtejszym rynku?
⚫️ Jakie perspektywy rysują się na kolejne sezony?
Liczbą odcinka jest 83 proc., co pokazuje, jak często respondenci badania wskazują na energooszczędność jako kluczowy czynnik przy decyzji o zakupie osłon okiennych. Ponadto omawiamy inne detrerminanty, którymi kierują się ludzie kupujący osłony zewnętrzne. Pełny raport już niedługo na stronie Centrum Analiz Branżowych.
Firmą odcinka jest G-U Polska. To pierwszy producent okuć, którego wyniki omówiliśmy w „Plusach, minusach”. Przyjrzeliśmy się dokładniej ostatnim wynikom sprzedażowym firmy, ale również zajrzeliśmy w finanse polskiego oddziału.
Miłego słuchania!
Zobacz również
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.
Plusy, minusy #34 – Eksport stolarki do Stanów Zjednoczonych w 2024 roku
Trzydziesty czwarty odcinek podcastu PlusyMinusy emitujemy tuż po XXXIV edycji Forum 100, więc naturalnie odcinek wprost nawiązuje do wydarzenia które odbyło się 8 kwietnia w Teatrze Powszechnym. Krótko podsumowujemy sobie tę imprezę, a także rozwijamy wątki eksportowe poruszane podczas spotkania.