Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
W drugim odcinku podcastu omawiany jest francuski rynek stolarki. Jak sobie radzi w 2020 r.? Jakie produkty są dla niego charakterystyczne? Jak się rozwija? Czy warto eksportować do Francji i dlaczego? Odpowiedzi znajdziecie właśnie tutaj. Ponadto autorzy zapowiadają Ogólnopolskie Forum Stolarki 2020, które będzie największym wydarzeniem online branży w tym roku. Na koniec duet prowadzących omawia wyniki grupy Inwido, a w szczególności jej ogromne wzrosty w segmencie e-commerce. Czyżby handel internetowy się aż tak opłacał?
Tagi
audycjacentrum analiz branżowychekonomiagospodarkaMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyraportyZobacz również
Branżowisko #212 – Ceny stolarki w kwietniu. Co Polacy wiedzą o termomodernizacji?
Zapraszamy do odcinka, w którym przypatrujemy się kondycji branży stolarki w kilku ciekawych kontekstach. Pierwszym jest raport cenowy ze sklepów PSB, który pokazuje, jak zmieniają się ceny w ostatnich miesiącach. Czy ceny stolarki nadal rosną?
Branżowisko #211 – Pozytywne sygnały zza Oceanu. Eko-Okna chcą zwiększyć produktywność
Tym razem na tapet bierzemy wyniki topowych amerykańskich producentów stolarki. Jak wypadły ich wyniki po pierwszym kwartale 2023 roku? Jeld-Wen mówi o solidnym kwartale a Masonite o wynikach, które przerosły oczekiwania.
Branżowisko #210 – Spadki sprzedaży na zachodzie. Future Fit od Primo Profile
Tym razem skupiamy się na rynkach stolarki w Europie Zachodniej i Północnej. Według prognoz analityków rynku, należy oczekiwać na nich spadków na poziomie 5 procent, a ta sytuacja będzie towarzyszyć producentom stolarki nie tylko w tym sezonie.