Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
Ten odcinek podcastu to gratka dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem w branży stolarki. Omawiamy bowiem najnowsze badanie marek okien, drzwi i bram. Czy Polacy zwracają uwagę na marki stolarki? Czy marki mają wpływ na decyzje zakupowe? Które marki są najbardziej rozpoznawalne? Czy popularność marek jest zależna od wieku respondentów, płci i miejsca zamieszkania? Czy klienci stają się ambasadorami marek i polecają je swoim znajomym? Wiele pytań, ale w naszym podcaście pada też wiele odpowiedzi. Sprawdźcie sami, które marki stolarki są w Polsce najsilniejsze.
Choć polska branża stolarki eksportem stoi, nie zapominajmy też o imporcie. Choć nie odbywa się on na duża skalę, warto spojrzeć kto, co i skąd sprowadza do naszego kraju. To ciekawa perspektywa, która jest uzupełnieniem obrazu polskiej stolarki.
Na koniec o firmie, która jest bardzo ciekawym przykładem dynamicznego rozwoju, specyficznego portfolio produktów oraz modelu sprzedaży. Mowa o firmie Hansen, która zakończyła sezon 2021 bardzo dużymi wzrostami. Zwiększyło się też znacznie zatrudnienie – to chyba najlepsze sygnały na dynamiczny rozwój firmy.
Miłego słuchania!
Polecamy też pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
audycjacentrum analiz branżowycheksportHansenimportMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyZobacz również
Branżowisko #165 – Mniej rozpoczętych budów. Yawal z nowymi kierunkami rozwoju
165. odcinek podcastu Branżowisko to, podobnie jak przed tygodniem, wyjazdowa audycja. Tym razem ugościła nas firma Yawal, która udzieliła nam swojej przestrzeni w showroomie w Dąbrowie Górniczej. W salonie wystawowym mieliśmy okazję porozmawiać z Karoliną Mzyk-Callias, właścicielką i prezeską zarządu Grupy Yawal.
Branżowisko #164 – Małopolska zagłębiem stolarki. Aluron z ambitnymi planami
164. odcinek podcastu Branżowisko został nagrany w gościnnych progach firmy Aluron. Ten dostawca systemów oraz nakładek aluminiowych ma ambitne plany rozwojowe, o których opowiedzieli nam Kryspin Baran, prezes i współwłaściciel firmy oraz Łukasz Kucharczyk, dyrektor handlowy.
Branżowisko #163 – Ceny stali spadają. Światowy lider eksportu
W 163. odcinku podcastu Branżowisko naszym gościem specjalnym jest Grzegorz Osada, współwłaściciel Fimtec Polska. Okazją do rozmowy jest 25-lecie firmy, która jest znanym dostawcą maszyn do produkcji stolarki oraz ślusarki.