Plusy, minusy #18 – siła marek stolarki

Red.: |Data publikacji:

Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.

Ten odcinek podcastu to gratka dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem w branży stolarki. Omawiamy bowiem najnowsze badanie marek okien, drzwi i bram. Czy Polacy zwracają uwagę na marki stolarki? Czy marki mają wpływ na decyzje zakupowe? Które marki są najbardziej rozpoznawalne? Czy popularność marek jest zależna od wieku respondentów, płci i miejsca zamieszkania? Czy klienci stają się ambasadorami marek i polecają je swoim znajomym? Wiele pytań, ale w naszym podcaście pada też wiele odpowiedzi. Sprawdźcie sami, które marki stolarki są w Polsce najsilniejsze.

Choć polska branża stolarki eksportem stoi, nie zapominajmy też o imporcie. Choć nie odbywa się on na duża skalę, warto spojrzeć kto, co i skąd sprowadza do naszego kraju. To ciekawa perspektywa, która jest uzupełnieniem obrazu polskiej stolarki.

Na koniec o firmie, która jest bardzo ciekawym przykładem dynamicznego rozwoju, specyficznego portfolio produktów oraz modelu sprzedaży. Mowa o firmie Hansen, która zakończyła sezon 2021 bardzo dużymi wzrostami. Zwiększyło się też znacznie zatrudnienie – to chyba najlepsze sygnały na dynamiczny rozwój firmy.

Miłego słuchania!


Polecamy też pozostałe odcinki podcastu:

Zobacz również

Branżowisko #186 – Załamanie na rynku budowlanym. Jak zwiększyć popyt w 2023 roku?

Branżowisko #186 – Załamanie na rynku budowlanym. Jak zwiększyć popyt w 2023 roku?

186. odcinek podcastu Branżowisko zaczynamy od niepokojących informacji z polskiego rynku budowlanego. Choć wyniki budownictwa w okresie 10 miesięcy tego roku wyglądały dobrze i w przypadku mieszkań oddanych do użytku były na delikatnym plusie, tak pozostałe statystyki pozostawiają wiele do życzenia.

Branżowisko #185 – Remonty utrzymają popyt. Wzrosty w Roto

Branżowisko #185 – Remonty utrzymają popyt. Wzrosty w Roto

185. odcinek podcastu Branżowisko sponsorowany jest przez słowo: termomodernizacja. Przewija się ono w prognozach branżowych, jako ten element, który może pozytywnie wpłynąć na sprzedaż okien i drzwi w przyszłym sezonie.

Branżowisko #184 – Velux redukuje zatrudnienie. Walka o dotacje

Branżowisko #184 – Velux redukuje zatrudnienie. Walka o dotacje

Odcinek numer 184 naszego podcastu przynosi nam bardzo niepokojące informacje z branży stolarki. Rozpoczynamy od wieści płynących z firmy Velux, która podała, że w związku z pogarszającą się sytuacją popytową zmuszona jest do redukcji zatrudnienia.

1