Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
Ten odcinek podcastu to gratka dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem w branży stolarki. Omawiamy bowiem najnowsze badanie marek okien, drzwi i bram. Czy Polacy zwracają uwagę na marki stolarki? Czy marki mają wpływ na decyzje zakupowe? Które marki są najbardziej rozpoznawalne? Czy popularność marek jest zależna od wieku respondentów, płci i miejsca zamieszkania? Czy klienci stają się ambasadorami marek i polecają je swoim znajomym? Wiele pytań, ale w naszym podcaście pada też wiele odpowiedzi. Sprawdźcie sami, które marki stolarki są w Polsce najsilniejsze.
Choć polska branża stolarki eksportem stoi, nie zapominajmy też o imporcie. Choć nie odbywa się on na duża skalę, warto spojrzeć kto, co i skąd sprowadza do naszego kraju. To ciekawa perspektywa, która jest uzupełnieniem obrazu polskiej stolarki.
Na koniec o firmie, która jest bardzo ciekawym przykładem dynamicznego rozwoju, specyficznego portfolio produktów oraz modelu sprzedaży. Mowa o firmie Hansen, która zakończyła sezon 2021 bardzo dużymi wzrostami. Zwiększyło się też znacznie zatrudnienie – to chyba najlepsze sygnały na dynamiczny rozwój firmy.
Miłego słuchania!
Polecamy też pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
audycjacentrum analiz branżowycheksportHansenimportMaksymilian MirosPaweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusyZobacz również
Największe targi osłonowe powróciły po 6 latach! Relacja wideo z R+T Stuttgart 2024
Po długich 6 latach udanie powróciły targi R+T w Stuttgarcie. Zapraszamy Was na relację wideo z tej imprezy!
Przegląd mediów #5 – Historyczny sukces Aluronu, lista 100 najbogatszych Polaków
W piątym odcinku Przeglądu mediów: 🔴 Historyczny sukces Aluronu 🔴 Lista 100 najbogatszych Polaków 🔴 Ranking 50 polskich firm globalnych 🔴 Menadżer produkcji w Reynaers kandydatem na wójta
Branżowisko z Budmy – Eksport i sytuacja na rynku niemieckim
Zapraszamy na krótki cykl rozmów "Branżowisko extra z Budmy". Podczas targów Budma nagraliśmy dla Was rozmowę na cztery różne tematy. Prezentujemy Wam czwartą część, w której wraz z Maksymilianem Mirosem z Centrum Analiz Branżowy rozmawiamy o eksporcie, ze szczególnym naciskiem na rynek niemiecki.