Plusy, minusy #15 – polska stolarka w sezonie 2021

Autor: |Data publikacji:

Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.

15. odcinek podcastu to rozwinięcie tematów z Ogólnopolskiego Forum Stolarki Online Jesień 2021, które odbyło się w dniach 16-17 listopada 2021 roku. Zaczynamy od analizy tego sezonu po pierwszych trzech kwartałach. Czy wyzwania związane z pozyskiwaniem surowców do produkcji stolarki, jak i ich wysokimi cenami, wyhamowały naszą branżę? Ile sztuk okien i drzwi udało się wyprodukować polskim firmom? Czy sprzedaż zagraniczna była na plusie? Na te pytania odpowiadamy w najnowszym wydaniu naszego podcastu.

Firmą odcinka jest Ekoplast, który okazał się jednym z laureatów Gali Liderów Stolarki. Firma zdobyła wyróżnienie w kategorii „Lider wzrostu”, a to oznacza, że ten producent odnotował największą dynamikę wzrostu w ubiegłym sezonie. O jakich wzrostach mowa i gdzie leży klucz do sukcesu?

Liczbą miesiąca jest 350 – tyle bowiem firm znalazło się w zestawieniu TOP 350 polskich firm, przygotowanym przez Centrum Analiz Branżowych. To doskonały przewodnik po polskiej branży stolarki, bowiem te firmy odpowiadają za 95 proc. produkcji stolarki w naszym kraju. Gdy poznacie dane na ich temat, wiecie już w zasadzie wszystko o polskiej branży. Gorąco polecamy zapoznanie się z jego treścią.

Polecamy też pozostałe odcinki podcastu:

Zobacz również

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.