Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście.
15. odcinek podcastu to rozwinięcie tematów z Ogólnopolskiego Forum Stolarki Online Jesień 2021, które odbyło się w dniach 16-17 listopada 2021 roku. Zaczynamy od analizy tego sezonu po pierwszych trzech kwartałach. Czy wyzwania związane z pozyskiwaniem surowców do produkcji stolarki, jak i ich wysokimi cenami, wyhamowały naszą branżę? Ile sztuk okien i drzwi udało się wyprodukować polskim firmom? Czy sprzedaż zagraniczna była na plusie? Na te pytania odpowiadamy w najnowszym wydaniu naszego podcastu.
Firmą odcinka jest Ekoplast, który okazał się jednym z laureatów Gali Liderów Stolarki. Firma zdobyła wyróżnienie w kategorii „Lider wzrostu”, a to oznacza, że ten producent odnotował największą dynamikę wzrostu w ubiegłym sezonie. O jakich wzrostach mowa i gdzie leży klucz do sukcesu?
Liczbą miesiąca jest 350 – tyle bowiem firm znalazło się w zestawieniu TOP 350 polskich firm, przygotowanym przez Centrum Analiz Branżowych. To doskonały przewodnik po polskiej branży stolarki, bowiem te firmy odpowiadają za 95 proc. produkcji stolarki w naszym kraju. Gdy poznacie dane na ich temat, wiecie już w zasadzie wszystko o polskiej branży. Gorąco polecamy zapoznanie się z jego treścią.
Polecamy też pozostałe odcinki podcastu:
Tagi
audycjacentrum analiz branżowychEkoplastMaksymilian MirosOFS 2021Paweł Gregorczykpodcastpodcast plusy minusypolska stolarkaproducenciwyniki 2021Zobacz również
Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku
W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.
Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?
W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.
„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?
Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.