Paweł Zatorski dyrektorem w firmie Pagen

Autor: |Data publikacji:

Jak się dowiedział nasz serwis internetowy, Paweł Zatorski od 1 kwietnia objął funkcję dyrektora generalnego handlowego w firmie Pagen. Jego poprzednim miejscem zatrudnienia był przemyski Hensfort, gdzie pracował jako dyrektor handlowy.

Jednym z głównych zadań Pawła Zatorskiego będzie współpraca z zarządem firmy Pagen. Do głównych jego działań będzie należało centralne zarządzanie sprzedażą, wraz z tworzeniem strategii sprzedażowej firmy. Ponadto do jego obowiązków będzie należała współpraca z marketingiem. Jak zdradził nam sam zainteresowany, do tych zadań dochodzą również poboczne obowiązki, które zwyczajowo są zbieżne w wielu firmach na podobnych stanowiskach.

Paweł Zatorski był dotąd dyrektorem handlowym w firmie Hensfort. Funkcję tę sprawował od października 2017 r. W tej przemyskiej firmie jego stanowisko przejął Marcin Wenzel, dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju. Jednym z celów stawianych przed nowym dyrektorem handlowym Hensfortu będzie komercjalizacja efektów prac badawczo-rozwojowych osiągniętych w ramach projektu, za którego realizację odpowiadał bezpośrednio na poprzednim stanowisku. Więcej na ten temat piszemy w artykule: Hensfort ma nowego dyrektora handlowego.

Firma Pagen, nowe miejsce pracy Pawła Zatorskiego, specjalizuje się w stolarce PCW. Na rynku istnieje od 1998 r. Przedsiębiorstwo znalazło się na wysokim, 13. miejscu zestawienia TOP 200: NAJBARDZIEJ DYNAMICZNI, które zostało opublikowane na łamach naszego miesięcznika w 200. numerze. Dynamika wzrostu obrotów w 2018 r. w porównaniu z 2013 r. wyniosła 198,6 proc. Więcej o tej liście pisaliśmy w artykule: 200 najdynamiczniejszych firm w branży. Jak wynika z danych z 2018 r. blisko 40 proc. przychodów firmy pochodziło z eksportu. W tym okresie Pagen mógł się pochwalić też znacznym wzrostem przychodów. W 2017 r. wyniósł on 48 mln zł, gdy w 2018 r. przychody wzrosły do poziomu 60,5 mln zł.

 

 

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.