Jak się dowiedział nasz serwis internetowy, Paweł Zatorski od 1 kwietnia objął funkcję dyrektora generalnego handlowego w firmie Pagen. Jego poprzednim miejscem zatrudnienia był przemyski Hensfort, gdzie pracował jako dyrektor handlowy.
Jednym z głównych zadań Pawła Zatorskiego będzie współpraca z zarządem firmy Pagen. Do głównych jego działań będzie należało centralne zarządzanie sprzedażą, wraz z tworzeniem strategii sprzedażowej firmy. Ponadto do jego obowiązków będzie należała współpraca z marketingiem. Jak zdradził nam sam zainteresowany, do tych zadań dochodzą również poboczne obowiązki, które zwyczajowo są zbieżne w wielu firmach na podobnych stanowiskach.
Paweł Zatorski był dotąd dyrektorem handlowym w firmie Hensfort. Funkcję tę sprawował od października 2017 r. W tej przemyskiej firmie jego stanowisko przejął Marcin Wenzel, dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju. Jednym z celów stawianych przed nowym dyrektorem handlowym Hensfortu będzie komercjalizacja efektów prac badawczo-rozwojowych osiągniętych w ramach projektu, za którego realizację odpowiadał bezpośrednio na poprzednim stanowisku. Więcej na ten temat piszemy w artykule: Hensfort ma nowego dyrektora handlowego.
Firma Pagen, nowe miejsce pracy Pawła Zatorskiego, specjalizuje się w stolarce PCW. Na rynku istnieje od 1998 r. Przedsiębiorstwo znalazło się na wysokim, 13. miejscu zestawienia TOP 200: NAJBARDZIEJ DYNAMICZNI, które zostało opublikowane na łamach naszego miesięcznika w 200. numerze. Dynamika wzrostu obrotów w 2018 r. w porównaniu z 2013 r. wyniosła 198,6 proc. Więcej o tej liście pisaliśmy w artykule: 200 najdynamiczniejszych firm w branży. Jak wynika z danych z 2018 r. blisko 40 proc. przychodów firmy pochodziło z eksportu. W tym okresie Pagen mógł się pochwalić też znacznym wzrostem przychodów. W 2017 r. wyniósł on 48 mln zł, gdy w 2018 r. przychody wzrosły do poziomu 60,5 mln zł.
Zobacz również
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.