Pagen chce podwoić moce produkcyjne

Autor: |Data publikacji:

Pagen z Małopolski rozbudowuje swój zakład produkcyjny oraz inwestuje w park maszynowy. Celem jest znaczne zwiększenie mocy produkcyjnych i rozwój portfolio produktów. Ten rok jest dla producenta udany – firma odnotowuje wzrost przychodów.

Nowa hala produkcyjna budowana jest obok głównej siedziby firmy Pagen, w miejscowości Gnojnik w powiecie brzeskim. Celem inwestycji jest znaczne zwiększenie mocy oraz poprawienie procesów produkcyjnych. Jak poinformowali nas przedstawiciele firmy, nowa hala produkcyjna będzie miała powierzchnię ok. 5 tys. mkw, a inwestycja szacowana jest na ok. 8 mln zł.

Dominik Chamioło, prezes zarządu firmy Pagen:

Trwające prace budowlane planujemy zakończyć w 2021 roku, wyposażając nową halę produkcyjną w maszyny i urządzenia tworzące dedykowany ciąg technologiczny. Tak przygotowaną infrastrukturę będziemy wykorzystywać w procesie produkcji nietypowej stolarki otworowej, ślusarki aluminiowej i przeciwpożarowej, bram segmentowych oraz systemów osłon zewnętrznych.

W związku z nową inwestycją Pagen planuje również zwiększenie zatrudnienia. Firma planuje zatrudnić m.in. operatorów maszyn, technologów produkcji oraz konstruktorów. W planach jest rozwój przede wszystkim ślusarki aluminiowej.

Rok 2020, choć pełen wyzwań okazuje się być udany dla firmy Pagen. Jak nas poinformowano, przedsiębiorstwo po trzech pierwszych kwartałach tego roku odnotowało 5-proc. wzrost względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. Firma informowała niedawno, że poziom zamówień do końca tego roku pozwoli zrealizować plan sprzedaży stolarki do USA (szczegóły).

Pagen przeszedł niedawno duże zmiany, a ich ucieleśnieniem jest zaprezentowana właśnie nowa identyfikacja wizualna. Jak poinformowała firma, nowy system identyfikacji wizualnej ma być sukcesywnie wdrażany na wszystkich nośnikach wykorzystywanych przez firmę. Przewidywane jest również wprowadzenie zmian we własnych salonach sprzedaży i salonach partnerskich. Proces rebrandingu potrwa do marca 2022 r. Więcej na ten temat TUTAJ.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.