Oknoplast właśnie opracował nowy produkt – okno Prismatic. Od 17 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa, zapowiadająca wprowadzenie na rynek najnowszego „dziecka” firmy.
Nowe okno jest kontynuacją wcześniejszych rozwiązań firmy, takich jak Pixel czy Prolux. Firma dba o estetykę i jedną z podstawowych cech tych produktów jest obniżenie profilu skrzydła względem tradycyjnych okien. Okno wygląda dzięki temu na smuklejsze, wizualnie jest lżejsze w porównaniu do standardowej stolarki. Tak jest również w przypadku Prismatic. Jest to produkt, w którym również zastosowano ten zabieg techniczny. Rezultatem jest zwiększenie powierzchni szyby w oknie, co pozwala na dotarcie do wnętrza więcej światła.
Oknoplast podaje także, że w nowym oknie izolacyjność termiczna wynosi 0,78 W/m2K. Co ciekawe, firma podnosi tu także kwestię ekologii. Dzięki niskiemu profilowi, do produkcji okna zostało zużyte mniej mieszanki PCW. Okno – jak deklaruje producent – ma bardzo dobre cechy izolacyjne. A więc również może być stosowane w budownictwie energooszczędnym.
Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji i w mediach elektronicznych do 7 lipca. Spoty reklamowe 8- i 30-sekundowe mają formę animacji, z której widz dowie się szczegółów na temat nowego okna. Prismatic dostępne będzie w sprzedaży od połowy lipca.
Zobacz również
Fakro otwiera fabrykę w USA
Fakro w USA uruchamia fabrykę schodów strychowych. Mieści się ona w miejscowości Elizabeth City w Karolinie Północnej.
XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu
W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.