Firma: OKNOPLAST
Stanowisko: lider zespołu obsługi klienta
Miejscowość: Ochmanów
Województwo: Małopolskie
Branża: Producent
Główne zadania:
zarządzanie kilkuosobowym zespołem doradców i specjalistów, odpowiedzialnych za obsługę sprzedaży,
wsparcie dla partnerów handlowych z rynku francuskiego,
sprawna komunikacja z działami wewnętrznymi w procesie realizacji zadań,
realizowanie strategii, celów oraz założeń budżetowych,
optymalizacja procesów.
Oczekiwania:
wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane),
bardzo dobrą znajomość języka francuskiego (wykorzystywana w codziennej pracy),
doświadczenie w zarządzaniu zespołem (obsługi sprzedaży – mile widziane),
bardzo dobrą znajomość MS Office – Excel.
Jeśli jesteś osobą:
która umie skutecznie zarządzać pracą i efektywnością podległego zespołu,
odnajdującą się w pracy pod presją czasu,
z łatwością rozwiązującą problemy, usprawniającą procesy,
zorientowaną na klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Oferujemy:
prace w firmie będącej liderem w zakresie rozwoju produktu,
możliwość rozwoju zawodowego dzięki szerokiemu pakietowi szkoleń,
stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę w pracy,
możliwość rozwoju kariery zawodowej w wewnętrznych strukturach organizacji,
atrakcyjne wynagrodzenie,
dostęp do szerokiego pakietu benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie itd.),
pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa – dobry i zgrany zespół to dla nas priorytet.