CIB: Event planner

Data publikacji: 2018-12-13

Firma: CENTRUM INFORMACJI BRANŻOWEJ

Stanowisko: Event planner

Miejscowość: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Branża: Inne

W każdym roku organizujemy wiele własnych, ale także zewnętrznych wydarzeń takich jak konferencje, szkolenia, śniadania biznesowe itp. W związku z dużym zapotrzebowaniem na tego typu spotkania i rosnącą skalę tych wydarzeń poszukujemy osoby, która będzie sprawnie je organizowała i pilnowała najważniejszych kwestii z tym związanych. W naszej firmie wyzwań Ci nie zabraknie! Poszukujemy osoby, która będzie świetnie zorganizowana, poukładana i zdyscyplinowana.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Zamawianie produktów i usług od zewnętrznych dostawców;
  • Udział w spotkaniach zespołu i sporządzanie z nich notatek;
  • Zapraszanie gości i prelegentów na wydarzenia;
  • Obsługa najważniejszych partnerów i sponsorów wydarzeń;
  • „Dopinanie” umów i porozumień z klientami;
  • Współorganizacja udziału firmy w targach branżowych;
  • Organizacja firmowych wyjazdów zagranicznych;
  • Wsparcie zarządu w bieżących działaniach.

Praca może wiązać się z delegacjami i wyjazdami służbowymi, w tym zagranicznymi!

Konieczne:

  • Dobra znajomość MS Office (przede wszystkim Outlook, Excel, korespondencje seryjne Word);
  • Świetna organizacja pracy i samodyscyplina;
  • Wysoka komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Przedsiębiorczość;
  • Skrupulatność i dokładność;

Dodatkowe atuty:

  • Znajomość narzędzi e-mail i sms marketingu;
  • Umiejętność redagowania/korekty tekstów;
  • Reprezentatywność i wysoka kultura osobista;
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. B2
  • Dyspozycyjność;
  • Kreatywność;
  • Prawo jazdy kat.B;

Masz jakiś talent lub umiejętność, która Twoim zdaniem przyda się w tej pracy? Opowiedz nam o tym!

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, ze stałą podstawą i możliwościami dodatkowego zarobku w formie prowizyjnej, uzależnionej od ilości i jakości zorganizowanych wydarzeń. Istnieje także możliwość częściowej pracy zdalnej.
  • Każdy z pracowników ma możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz objęcia opieką zdrowotną siebie i swojej rodziny, do której częsciowo dopłaca pracodawca.
  • Poza oczywiście ważnymi aspektami finansowymi oferujemy bardzo dobre warunki do pracy: w młodym, kilkuosobowym zespole, na samodzielnym stanowisku wymagającym przedsiębiorczości i dobrej organizacji.
  • Ponadto możliwość poznania bardzo dynamicznej i rozwojowej branży, nowych ludzi i odwiedzenia wielu miejsc zarówno w Polsce jak i zagranicą podczas targów, eventów, konferencji i innych wyjazdów służbowych. Przy pracy wymagającej podróżowania zapewniamy służbowy samochód.

Prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego. Jeżeli jest to problem, żeby poświęcić 15 minut na napisanie 3 zdań listu motywacyjnego nie aplikuj. Poszukujemy osób skrupulatnych i dokładnych, a nie masowo aplikujących na każde ogłoszenie 🙂

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną zaproszeni do II etapu rekrutacji, w którym będzie przeprowadzona rozmowa oraz będzie trzeba wykonać zadanie związane z obowiązkami na stanowisku pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: karol.klos@dombezpieczny.com