Firma: CENTRUM INFORMACJI BRANŻOWEJ
Stanowisko: Event planner
Miejscowość: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Branża: Inne
W każdym roku organizujemy wiele własnych, ale także zewnętrznych wydarzeń takich jak konferencje, szkolenia, śniadania biznesowe itp. W związku z dużym zapotrzebowaniem na tego typu spotkania i rosnącą skalę tych wydarzeń poszukujemy osoby, która będzie sprawnie je organizowała i pilnowała najważniejszych kwestii z tym związanych. W naszej firmie wyzwań Ci nie zabraknie! Poszukujemy osoby, która będzie świetnie zorganizowana, poukładana i zdyscyplinowana.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Zamawianie produktów i usług od zewnętrznych dostawców;
- Udział w spotkaniach zespołu i sporządzanie z nich notatek;
- Zapraszanie gości i prelegentów na wydarzenia;
- Obsługa najważniejszych partnerów i sponsorów wydarzeń;
- „Dopinanie” umów i porozumień z klientami;
- Współorganizacja udziału firmy w targach branżowych;
- Organizacja firmowych wyjazdów zagranicznych;
- Wsparcie zarządu w bieżących działaniach.
Praca może wiązać się z delegacjami i wyjazdami służbowymi, w tym zagranicznymi!
Konieczne:
- Dobra znajomość MS Office (przede wszystkim Outlook, Excel, korespondencje seryjne Word);
- Świetna organizacja pracy i samodyscyplina;
- Wysoka komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Przedsiębiorczość;
- Skrupulatność i dokładność;
Dodatkowe atuty:
- Znajomość narzędzi e-mail i sms marketingu;
- Umiejętność redagowania/korekty tekstów;
- Reprezentatywność i wysoka kultura osobista;
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. B2
- Dyspozycyjność;
- Kreatywność;
- Prawo jazdy kat.B;
Masz jakiś talent lub umiejętność, która Twoim zdaniem przyda się w tej pracy? Opowiedz nam o tym!
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, ze stałą podstawą i możliwościami dodatkowego zarobku w formie prowizyjnej, uzależnionej od ilości i jakości zorganizowanych wydarzeń. Istnieje także możliwość częściowej pracy zdalnej.
- Każdy z pracowników ma możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz objęcia opieką zdrowotną siebie i swojej rodziny, do której częsciowo dopłaca pracodawca.
- Poza oczywiście ważnymi aspektami finansowymi oferujemy bardzo dobre warunki do pracy: w młodym, kilkuosobowym zespole, na samodzielnym stanowisku wymagającym przedsiębiorczości i dobrej organizacji.
- Ponadto możliwość poznania bardzo dynamicznej i rozwojowej branży, nowych ludzi i odwiedzenia wielu miejsc zarówno w Polsce jak i zagranicą podczas targów, eventów, konferencji i innych wyjazdów służbowych. Przy pracy wymagającej podróżowania zapewniamy służbowy samochód.
Prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego. Jeżeli jest to problem, żeby poświęcić 15 minut na napisanie 3 zdań listu motywacyjnego nie aplikuj. Poszukujemy osób skrupulatnych i dokładnych, a nie masowo aplikujących na każde ogłoszenie 🙂
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy zostaną zaproszeni do II etapu rekrutacji, w którym będzie przeprowadzona rozmowa oraz będzie trzeba wykonać zadanie związane z obowiązkami na stanowisku pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: karol.klos@dombezpieczny.com