Jak sobie radzi francuski rynek stolarki w 2020 r.? Jakie produkty są dla niego charakterystyczne? Jak się rozwija? Czy warto eksportować do Francji i dlaczego? Na te pytania odpowiadamy w drugim odcinku naszego nowego podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”.
Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe) w swoim podcaście. W drugim odcinku tematem numeru jest rynek francuski. Ponadto autorzy zapowiadają Ogólnopolskie Forum Stolarki 2020, które będzie największym wydarzeniem online branży w tym roku. Na koniec duet prowadzących omawia wyniki grupy Inwido, a w szczególności jej ogromne wzrosty w segmencie e-commerce. Czyżby handel internetowy się aż tak opłacał?
Drugi odcinek podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki” dostępny jest TUTAJ.
To już druga audycja Forum Branżowego obok cieszącego się dużą popularnością w środowisku Branżowiska, lecz tu usłyszą Państwo mniej bieżących informacji, a więcej interesujących raportów i zaskakujących zestawień z rynku stolarki. Kolejne odcinki emitowane będą w każdą pierwszą środę miesiąca (już wkrótce dostępne w najpopularniejszych serwisach podcastowych).
Podcast „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki” dostępny jest w najpopularniejszych serwisach podcastowych. Można go słuchać w m.in.: Spotify, Google Podcasts, Apple Podcast, Spreaker, oraz Empik Go.
Tagi
audycjacentrum analiz branżowychekonomiagospodarkaMaksymilian MirosPaweł GregorczykPlusy minusypodcastZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".