Nowe showroomy Dako i Aluprofu

Autor: |Data publikacji:

Producenci, ale także dostawcy inwestują w showroomy. Nowy salon otworzył właśnie Dako a w grudniu zrobi to Aluprof.

Dako otworzył w listopadzie nowy salon z ekspozycją stolarki. Był to ostatni etap rozbudowy fabryki, który właśnie został zakończony. Producent powiększył w tym roku powierzchnię produkcyjną i magazynową o zapowiadane 10 tys. mkw. oraz także powstała nowa część administracyjno-biurową. O tej inwestycji pisaliśmy już TUTAJ. Nowy showroom ma powierzchnię ok. 1 tys. mkw., będzie tu także wyznaczona przestrzeń do prowadzenia szkoleń. Firma zapowiada, że po okresie ograniczeń na początku pandemii, obecnie chce wrócić do spotkań w stacjonarnej formie. Umożliwia to nowa powierzchnia, która powstała w siedzibie firmy w Nowym Sączu.

Nowy salon Dako

Aluprof z kolei zapowiada otwarcie nowego salonu w połowie grudnia w Wietnamie. Showroom będzie miał powierzchnię 150 mkw. i znajduje się w siedzibie firmy BRC w Hanoi. Aluprof informuje, że w salonie zaprezentowane będą aranżacje z wykorzystaniem aluminiowych systemów okienno-drzwiowych. Dostawca informuje, że nowy showroom będzie pierwszym, który firma otworzy w Azji. Aluprof wybrał Wietnam, bo to jeden z perspektywicznych rynków eksportowych dla polskiego dostawcy systemów aluminiowych.

Zobacz również

Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje

Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje

Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.