W naszym serwisie internetowym ForumBranzowe.com od październikowego debiutu do końca roku opublikowaliśmy blisko 200 wpisów o charakterze informacyjnym i 100 publicystycznych. Przedstawiamy najchętniej czytane newsy 2018 roku na naszych łamach.
Najczęściej czytana informacja dotyczyła nowego produktu firmy ThermoShield. Mowa o specjalnej farbie PU Safe, która może zrewolucjonizować montaż okien. Farba uszczelniająca ma zastąpić folie i silikony, uprościć pracę montażysty oraz obniżyć jej koszt. Temat ten wzbudził ogromne zainteresowanie wśród montażystów. Więcej na ten temat…
Drugim najpopularniejszym newsem był ten, w którym informowaliśmy o zmianach personalnych w firmie Eko-Okna oraz skorzystaniu przez tę firmę z ustawy umożliwiającej zwolnienia z CIT. Jako pierwsi w Polsce pisaliśmy w tekście o tym, że Łukasz Kucharczyk, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu z początkiem grudnia zakończył pracę dla firmy Eko-Okna. Więcej na ten temat…
Na podium uplasował się również news, który jako pierwsi usłyszeli uczestnicy Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018 na PGE Narodowym. Informował o tym, że Polska zakończy 2018 r. na fotelu lidera europejskiego rynku okien, zarówno pod względem wielkość produkcji, jak i wielkość eksportu. W tej samej informacji podaliśmy listę Liderów Rynku Stolarki 2018. Więcej na ten temat…
Kolejny tekst w tym zestawieniu był podsumowaniem wspomnianego powyżej Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018, które odbyło się w dniu 18 października 2018. PGE Narodowy gościł wówczas ćwierć tysiąca przedstawicieli branży stolarki, którzy podczas prelekcji, debaty oraz nieformalnych spotkań wymienili się doświadczeniami, opiniami i informacjami dla dalszego, dynamicznego rozwoju całej branży. Informacja została okraszona fotorelacją oraz transmisji, która na żywo była w tym dniu transmitowana na stronie głównej serwis ForumBranzowe.com. Więcej na ten temat…
Piątkę najbardziej poczytnych tematów zamyka smutna informacja z branży, dotycząca śmierci Marcina Macewicza, prezesa firmy Selena. Był on związany zawodowo z Seleną od 1994 r., czyli niemal od początku działalności firmy. Zanim został prezesem, był członkiem zarządu. Na stanowisku wiceprezesa był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Pracował również jako dyrektor finansowy, zajmował się rozwojem produktów, a także organizacją spółek zagranicznych Seleny. Więcej na ten temat…
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".