W naszym serwisie internetowym ForumBranzowe.com od październikowego debiutu do końca roku opublikowaliśmy blisko 200 wpisów o charakterze informacyjnym i 100 publicystycznych. Przedstawiamy najchętniej czytane newsy 2018 roku na naszych łamach.
Najczęściej czytana informacja dotyczyła nowego produktu firmy ThermoShield. Mowa o specjalnej farbie PU Safe, która może zrewolucjonizować montaż okien. Farba uszczelniająca ma zastąpić folie i silikony, uprościć pracę montażysty oraz obniżyć jej koszt. Temat ten wzbudził ogromne zainteresowanie wśród montażystów. Więcej na ten temat…
Drugim najpopularniejszym newsem był ten, w którym informowaliśmy o zmianach personalnych w firmie Eko-Okna oraz skorzystaniu przez tę firmę z ustawy umożliwiającej zwolnienia z CIT. Jako pierwsi w Polsce pisaliśmy w tekście o tym, że Łukasz Kucharczyk, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu z początkiem grudnia zakończył pracę dla firmy Eko-Okna. Więcej na ten temat…
Na podium uplasował się również news, który jako pierwsi usłyszeli uczestnicy Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018 na PGE Narodowym. Informował o tym, że Polska zakończy 2018 r. na fotelu lidera europejskiego rynku okien, zarówno pod względem wielkość produkcji, jak i wielkość eksportu. W tej samej informacji podaliśmy listę Liderów Rynku Stolarki 2018. Więcej na ten temat…
Kolejny tekst w tym zestawieniu był podsumowaniem wspomnianego powyżej Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018, które odbyło się w dniu 18 października 2018. PGE Narodowy gościł wówczas ćwierć tysiąca przedstawicieli branży stolarki, którzy podczas prelekcji, debaty oraz nieformalnych spotkań wymienili się doświadczeniami, opiniami i informacjami dla dalszego, dynamicznego rozwoju całej branży. Informacja została okraszona fotorelacją oraz transmisji, która na żywo była w tym dniu transmitowana na stronie głównej serwis ForumBranzowe.com. Więcej na ten temat…
Piątkę najbardziej poczytnych tematów zamyka smutna informacja z branży, dotycząca śmierci Marcina Macewicza, prezesa firmy Selena. Był on związany zawodowo z Seleną od 1994 r., czyli niemal od początku działalności firmy. Zanim został prezesem, był członkiem zarządu. Na stanowisku wiceprezesa był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Pracował również jako dyrektor finansowy, zajmował się rozwojem produktów, a także organizacją spółek zagranicznych Seleny. Więcej na ten temat…
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.
Najczęściej czytana informacja dotyczyła nowego produktu firmy ThermoShield. Mowa o specjalnej farbie PU Safe, która może zrewolucjonizować montaż okien. Farba uszczelniająca ma zastąpić folie i silikony, uprościć pracę montażysty oraz obniżyć jej koszt. Temat ten wzbudził ogromne zainteresowanie wśród montażystów.
Drugim najpopularniejszym newsem był ten, w którym informowaliśmy o zmianach personalnych w firmie Eko-Okna oraz skorzystaniu przez tę firmę z ustawy umożliwiającej zwolnienia z CIT. Jako pierwsi w Polsce pisaliśmy w tekście o tym, że Łukasz Kucharczyk, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu z początkiem grudnia zakończył pracę dla firmy Eko-Okna.
Na podium uplasował się również news, który jako pierwsi usłyszeli uczestnicy Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018 na PGE Narodowym. Informował o tym, że Polska zakończy 2018 r. na fotelu lidera europejskiego rynku okien, zarówno pod względem wielkość produkcji, jak i wielkość eksportu. W tej samej informacji podaliśmy listę Liderów Rynku Stolarki 2018.
Kolejny tekst w tym zestawieniu był podsumowaniem wspomnianego powyżej Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2018, które odbyło się w dniu 18 października 2018. PGE Narodowy gościł wówczas ćwierć tysiąca przedstawicieli branży stolarki, którzy podczas prelekcji, debaty oraz nieformalnych spotkań wymienili się doświadczeniami, opiniami i informacjami dla dalszego, dynamicznego rozwoju całej branży. Informacja została okraszona fotorelacją oraz transmisji, która na żywo była w tym dniu transmitowana na stronie głównej serwis ForumBranzowe.com.
Piątkę najbardziej poczytnych tematów zamyka smutna informacja z branży, dotycząca śmierci Marcina Macewicza, prezesa firmy Selena. Był on związany zawodowo z Seleną od 1994 r., czyli niemal od początku działalności firmy. Zanim został prezesem, był członkiem zarządu. Na stanowisku wiceprezesa był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Pracował również jako dyrektor finansowy, zajmował się rozwojem produktów, a także organizacją spółek zagranicznych Seleny. 

