MFO rusza z budową hali produkcyjnej

Autor: |Data publikacji:

MFO rusza z budową nowego zakładu. Firma właśnie podpisała umowę z generalnym wykonawcą.

Producent wzmocnień do stolarki z Sochaczewa podpisał 21 marca umowę z generalnym wykonawcą, firmą Atlas Ward. Zajmie się ona budową nowego zakładu produkcyjnego. MFO działkę kupiło pod koniec 2021 r. od Boryszewa. Jest to obszar o powierzchni ok. 11 ha w bliskiej odległości od siedziby spółki. Teren jest częściowo zabudowany, jego atutem zaś jest bocznica kolejowa, która ułatwi w przyszłości firmie transport produktów. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.

Projekt inwestycji w Boryszewie.

MFO planuje zbudować halę produkcyjno-magazynową o powierzchni 25 tys. mkw., a także przygotować plac manewrowo-składowy o powierzchni 30 tys. mkw. Chce też przebudować bocznicę kolejową. Budowa powinna potrwać około roku i zakończyć się w pierwszym kwartale 2025 r. Koszt inwestycji szacowany jest na ok. 130 mln zł. MFO sfinansuje budowę z własnych środków, a także z kredytu i leasingu. Wsparcie zostało również udzielone przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".