Metal Union podsumował pierwsze półrocze, firma w tym okresie odnotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Firma oferuje od kilku lat na polskim rynku dwa rodzaje ciepłych ramek.
Metal Union podliczył, że w pierwszym półroczu odnotował wzrost sprzedaży na poziomie 38 procent w porównaniu do analogicznego okresu z 2020 r. Firma oferuje na rynku przede wszystkim ramki dystansowe ze stali ocynkowanej. W pierwszych sześciu miesiącach tego roku wzrosła sprzedaż tego produktu, wyższe przychody były także w grupie ciepłych ramek.
Metal Union oferuje od kilku lat na polskim rynku dwa rodzaje ciepłych ramek produkowane przez brytyjską firmę Thermoseal. Produkty są wykonane z tworzywa sztucznego, to: Thermobar i Thermoflex. Na te ramki także wzrósł popyt w minionym półroczu, szczególnie popularna była ramka Thermoflex ze względu na jej elastyczność i łatwość stosowania w przeszkleniach w drzwiach.
Firma ma także w ofercie od roku nowy produkt – to ramka Jetskin Spacer. Jest to wyrób w grupie ciepłych ramek. To także produkt, który cieszył się popularnością wśród klientów. Według firmy obecnie na polskim rynku ciepła ramka – czyli wykonana z tworzywa sztucznego, to już standardowy produkt w zespoleniu szybowym.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".