Metal Union podsumował pierwsze półrocze, firma w tym okresie odnotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Firma oferuje od kilku lat na polskim rynku dwa rodzaje ciepłych ramek.
Metal Union podliczył, że w pierwszym półroczu odnotował wzrost sprzedaży na poziomie 38 procent w porównaniu do analogicznego okresu z 2020 r. Firma oferuje na rynku przede wszystkim ramki dystansowe ze stali ocynkowanej. W pierwszych sześciu miesiącach tego roku wzrosła sprzedaż tego produktu, wyższe przychody były także w grupie ciepłych ramek.
Metal Union oferuje od kilku lat na polskim rynku dwa rodzaje ciepłych ramek produkowane przez brytyjską firmę Thermoseal. Produkty są wykonane z tworzywa sztucznego, to: Thermobar i Thermoflex. Na te ramki także wzrósł popyt w minionym półroczu, szczególnie popularna była ramka Thermoflex ze względu na jej elastyczność i łatwość stosowania w przeszkleniach w drzwiach.
Firma ma także w ofercie od roku nowy produkt – to ramka Jetskin Spacer. Jest to wyrób w grupie ciepłych ramek. To także produkt, który cieszył się popularnością wśród klientów. Według firmy obecnie na polskim rynku ciepła ramka – czyli wykonana z tworzywa sztucznego, to już standardowy produkt w zespoleniu szybowym.
Zobacz również
Czytaj wrześniowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (09/2025). Gościem wydania jest Marek Mędrek, CEO Schüco International Polska.
Drutex otworzył nową siedzibę w Bytowie
Drutex przeniósł się do nowej siedziby. Biurowiec za ponad 60 mln zł został oddany do użytku w roku jubileuszu 40-lecia działalności spółki.
Drutex wśród gigantów. Oficjalna inauguracja współpracy z Bayernem Monachium – kulisy
W ubiegły piątek Drutex oficjalnie został zaprezentowany na stadionie Allianz Arena jako nowy partner Bayernu Monachium. Przedstawiamy kulisy tego wydarzenia i szczegóły współpracy producenta stolarki z Bytowa z największym niemieckim klubem piłkarskim.