Mercor inwestuje i kupuje

Autor: |Data publikacji:

Mercor stale inwestuje w rozwój. W ostatnim półroczu spółka zakończyła modernizację w DFM Doors. Natomiast w grudniu spółka podpisała umowę nabycia udziałów w Elmech-ASE.

Mercor, producent biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych, rozwija dział oddzieleń pod marką DFM Doors. Spółka realizuje strategię na lata 2020-2023, w której zawarte jest m.in. rozszerzenie oferty. Firma, poza drzwiami, rozpoczęła także produkcję bram. Udało się również zakończyć modernizację linii produkcyjnej w zakładzie DFM w Opolu. Obecnie proces produkcyjny jest zautomatyzowany, a oddzielenia ppoż. są przygotowywane pod lakierowanie proszkowe. O planach rozwoju pisaliśmy już TUTAJ. Ta inwestycja pozwoliła na ograniczenie rutynowych zadań i zwiększenie efektywności procesu produkcyjnego. Obecnie, jak informuje Mercor, udało się podwoić moce produkcyjne zakładu w Opolu.

Forum Gdańsk to jedna z realizacji, gdzie zastosowano produkty firmy Mercor.

Spółka 7 grudnia podpisała także umowę nabycia od Grupy Technologicznej ASE 25 proc. udziałów w Elmech-ASE. Jest to przedsiębiorstwo zajmujące się rozwojem technologii inteligentnego zarządzania energią na bazie produkowanych magazynów energii. Docelowo Mercor planuje nabyć 50 proc. udziałów w tej spółce. Łączna wartość transakcji to 5,2 mln zł.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.