Marcus Sander jest nowym prezesem Roto Frank FTT

Autor: MR |Data publikacji: 2019-05-23

Roto Frank FTT ma od maja nowego prezesa. Został nim Marcus Sander, który zastąpił na tym stanowisku dr Eckharda Keilla.

Roto Frank od kilku miesięcy przechodzi zmiany. Firma przeprowadza reorganizację swojej struktury. W maju na stanowisku prezesa pojawiła się nowa osoba – jest to Marcus Sander, natomiast dotychczasowy prezes, dr Eckhard Keill od lipca utworzy jednoosobowy zarząd holdingu Roto Frank AG. Jest to część realizacji zmian w Roto.

Dr Eckhard Keill

Jak informowaliśmy w październiku w minionym roku, Roto zapowiadało, że obecny wówczas prezes, dr Eckhard Keill będzie zarządzać spółką holdingową, która znów sprawować będzie kontrolę nad strategią i interesami rodziny Frank. Obecnie struktura koncernu składa się z holdingu Roto Frank AG, który nie prowadzi działalności operacyjnej, oraz trzech samodzielnych spółek: Technologii Okuć Budowlanych, Technologii Okien Dachowych i Usług Serwisowych. W Roto Technologia Okuć Budowlanych od maja zarządza Marcus Sander.

Marcus Sander

Marcus Sander ma 51 lat, z wykształcenia jest ekonomistą. W swojej karierze zawodowej zajmował kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwach na całym świecie. Zanim rozpoczął pracę w Roto zajmował stanowisko President& Chief Executive Officer (CEO) w grupie VAG, dostawcą armatur i hydrantów dla przemysłu wodnego.

Zobacz również

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec ma nowego prezesa

Elumatec od początku lipca będzie miał nowego prezesa. Został nim Frank Rodrigo Keller. Zastąpi na tym stanowisku Ralfa Haspela, który przechodzi do Voilàp Holding.

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Europejskie kraje to najlepsze rynki dla Quanex

Quanex Building Products podał wyniki finansowe z II kwartału. Jest to okres od lutego do końca kwietnia. Firma zanotowała sprzedaż na poziomie 218 mln dol.

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Nowy członek zarządu w Grupie Selena

Jacek Michalak został powołany na członka zarządu ds. finansowych w Grupie Selena FM. Wśród wyzwań stojących obecnie przez przedsiębiorstwem jest m.in. kontrola kosztów oraz zwiększanie udziału produktów wysokomarżowych w sprzedaży.