Małkowski-Martech może zaliczyć miniony rok do udanych pod względem handlowym. Firma osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 49,55 mln zł w porównaniu do 44,66 mln w roku 2019.
Małkowski-Martech podsumował właśnie IV kwartał, a także podał wyniki handlowe za cały 2020 rok. Dla firmy bardzo dobry pod kątem sprzedaży był IV kwartał. W ostatnich trzech miesiącach roku firma osiągnęła przychody netto w wysokości 13,5 mln zł w porównaniu do 11,88 mln w roku 2019. Producent zakończył rok na plusie – wzrost przychodów był o niemal 4,9 mln zł. Zysk netto w IV kwartale wyniósł 577 tys. zł w stosunku do 21,2 tys. zł. W całym roku producent wypracował zysk netto w wysokości ponad 2 mln zł w porównaniu do 1,3 mln w roku 2019.

Zarząd spółki podał, że realizuje zamówienia zgodnie z planem. Firma monitoruje wpływ COVID-19 na działalność, jednak dotychczas nie pojawiły się zakłócenia w funkcjonowaniu spółki. W ostatnim kwartale roku firma nadal prowadziła badania nad nowymi rozwiązaniami, choć na razie Małkowski-Martech nie zdradza szczegółów. Na koniec grudnia spółka zatrudniała osoby na 142 etatach w porównaniu do 146 etatów na koniec 2019 r.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


