Zarząd firmy Małkowski-Martech wydał komunikat, w którym poinformował, że wyznaczył nowe cele inwestycyjne i szuka perspektyw rozwojowych. W związku z tym wielkopolska spółka rozpoczęła proces pozyskiwania inwestora strategicznego.
Zarząd na razie nie ujawnia szczegółów planowanych zmian. Polski producent bram ppoż., kurtyn i drzwi oszacował, że niezbędne analizy, określenie profilu inwestora oraz koncepcji rozwoju firmy mogą potrwać około 5 miesięcy. Zwiększona skala działalności spółki wymusza przeorganizowanie jej struktury organizacyjnej oraz własnościowej. Informowaliśmy już o sukcesach firmy, która w I kwartale tego roku osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości ponad 13,77 mln zł. Miniony rok także zaliczyła do udanych mimo trudnej sytuacji pandemicznej, o czym można przeczytać TUTAJ.
Dlatego nie dziwi dążenie producenta bram ppoż. do eksplorowania nowych obszarów rozwoju. Zmiany firma zaczęła w tym roku od rebrandingu i uspójnienia działań marketingowych, o czym wspominaliśmy TUTAJ. W procesie poszukiwań inwestora reprezentuje spółkę firma doradcza FSG Biznes.
Zobacz również
Producenci rozczarowani nowym prawem. Relacja z konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”
W tym tygodniu odbyła się konferencja "Bezpieczeństwo gospodarcze UE", której głównym tematem była ochrona unijnej gospodarki przed konkurencją z krajów spoza Unii. Spotkanie niepocieszeni opuszczali przedstawiciele związków zrzeszających producentów budownictwa. Ich postulaty w nowej ustawie zamówień publicznych nie zostały uwzględnione.
Targi Window Tech Expo 2025 już w przyszłym tygodniu
W czerwcu Nadarzyn znajdzie się w centrum zainteresowania branży stolarki okiennej. Zbliżają się targi Window Tech Expo 2025.
Konferencje branżowe – 30-lecie Aluplast, konferencja Winkhaus, Kongres POiD
Miniony tydzień w branży stał pod znakiem konferencji. Przedstawiciele producentów, dostawców i dystrybutorów mieli okazje spotkać się na jubileuszu Aluplast, łączonej konferencji Winkhaus i ICAN oraz Kongresie Stolarki POiD.