Zarząd firmy Małkowski-Martech wydał komunikat, w którym poinformował, że wyznaczył nowe cele inwestycyjne i szuka perspektyw rozwojowych. W związku z tym wielkopolska spółka rozpoczęła proces pozyskiwania inwestora strategicznego.

Zarząd na razie nie ujawnia szczegółów planowanych zmian. Polski producent bram ppoż., kurtyn i drzwi oszacował, że niezbędne analizy, określenie profilu inwestora oraz koncepcji rozwoju firmy mogą potrwać około 5 miesięcy. Zwiększona skala działalności spółki wymusza przeorganizowanie jej struktury organizacyjnej oraz własnościowej. Informowaliśmy już o sukcesach firmy, która w I kwartale tego roku osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości ponad 13,77 mln zł. Miniony rok także zaliczyła do udanych mimo trudnej sytuacji pandemicznej, o czym można przeczytać TUTAJ.
Dlatego nie dziwi dążenie producenta bram ppoż. do eksplorowania nowych obszarów rozwoju. Zmiany firma zaczęła w tym roku od rebrandingu i uspójnienia działań marketingowych, o czym wspominaliśmy TUTAJ. W procesie poszukiwań inwestora reprezentuje spółkę firma doradcza FSG Biznes.
Zobacz również
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.


