Małkowski-Martech – 35 proc. wzrost sprzedaży w I kwartale

Autor: |Data publikacji:

Małkowski i Martech osiągnął w I kwartale ponad 35-procentowy wzrost sprzedaży. Tak wynika z raportu, w którym firma podaje wyniki z pierwszych trzech miesięcy tego roku.

Małkowski i Martech osiągnął w I kwartale przychody ze sprzedaży w wysokości 8,1 mln zł. W tym samym okresie w roku ubiegłym obroty były na poziomie 6 mln zł, czyli firma zanotowała wzrost ponad 35-procentowy. Producent miał też dobre wyniki jeśli chodzi o zysk – w tym roku, w pierwszych trzech miesiącach zysk netto wyniósł 125 tys. zł, w roku ubiegłym była to strata 463 tys. zł.

Producent dostarczył swoje rozwiązania m.in. do Centrum Kulturalno kongresowego Jordanki w Toruniu.

Zarząd firmy ocenia, że dobre wyniki, to efekt działań podjętych w minionych latach. Producentowi udało się przede wszystkim ograniczyć do minimum rotację pracowników, co wcześniej wpływało na działalność Małkowskiego-Martechu. Firma poza tym ma wieloletni plan rozwoju, stara się dywersyfikować swoją działalność. Producent rozwija także sprzedaż eksportową i obsługę posprzedażową.

Do dobrych wyników na pewno przyczyniło się wprowadzenie do sprzedaży nowej bramy Marc-Ok. Zarząd podaje, że stała się ona hitem na rynku, a sprzedaż tego produktu podwaja się co miesiąc. Jest to także produkt, który zdobył główną nagrodę w konkursie StolArchi. Piszemy o tym TUTAJ.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".