Małkowski i Martech osiągnął w I kwartale ponad 35-procentowy wzrost sprzedaży. Tak wynika z raportu, w którym firma podaje wyniki z pierwszych trzech miesięcy tego roku.
Małkowski i Martech osiągnął w I kwartale przychody ze sprzedaży w wysokości 8,1 mln zł. W tym samym okresie w roku ubiegłym obroty były na poziomie 6 mln zł, czyli firma zanotowała wzrost ponad 35-procentowy. Producent miał też dobre wyniki jeśli chodzi o zysk – w tym roku, w pierwszych trzech miesiącach zysk netto wyniósł 125 tys. zł, w roku ubiegłym była to strata 463 tys. zł.

Zarząd firmy ocenia, że dobre wyniki, to efekt działań podjętych w minionych latach. Producentowi udało się przede wszystkim ograniczyć do minimum rotację pracowników, co wcześniej wpływało na działalność Małkowskiego-Martechu. Firma poza tym ma wieloletni plan rozwoju, stara się dywersyfikować swoją działalność. Producent rozwija także sprzedaż eksportową i obsługę posprzedażową.
Do dobrych wyników na pewno przyczyniło się wprowadzenie do sprzedaży nowej bramy Marc-Ok. Zarząd podaje, że stała się ona hitem na rynku, a sprzedaż tego produktu podwaja się co miesiąc. Jest to także produkt, który zdobył główną nagrodę w konkursie StolArchi. Piszemy o tym TUTAJ.
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.