Małkowski i Martech osiągnął w I kwartale ponad 35-procentowy wzrost sprzedaży. Tak wynika z raportu, w którym firma podaje wyniki z pierwszych trzech miesięcy tego roku.
Małkowski i Martech osiągnął w I kwartale przychody ze sprzedaży w wysokości 8,1 mln zł. W tym samym okresie w roku ubiegłym obroty były na poziomie 6 mln zł, czyli firma zanotowała wzrost ponad 35-procentowy. Producent miał też dobre wyniki jeśli chodzi o zysk – w tym roku, w pierwszych trzech miesiącach zysk netto wyniósł 125 tys. zł, w roku ubiegłym była to strata 463 tys. zł.

Zarząd firmy ocenia, że dobre wyniki, to efekt działań podjętych w minionych latach. Producentowi udało się przede wszystkim ograniczyć do minimum rotację pracowników, co wcześniej wpływało na działalność Małkowskiego-Martechu. Firma poza tym ma wieloletni plan rozwoju, stara się dywersyfikować swoją działalność. Producent rozwija także sprzedaż eksportową i obsługę posprzedażową.
Do dobrych wyników na pewno przyczyniło się wprowadzenie do sprzedaży nowej bramy Marc-Ok. Zarząd podaje, że stała się ona hitem na rynku, a sprzedaż tego produktu podwaja się co miesiąc. Jest to także produkt, który zdobył główną nagrodę w konkursie StolArchi. Piszemy o tym TUTAJ.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


