Małkowski-Martech – 35 proc. wzrost sprzedaży w I kwartale

Autor: |Data publikacji:

Małkowski i Martech osiągnął w I kwartale ponad 35-procentowy wzrost sprzedaży. Tak wynika z raportu, w którym firma podaje wyniki z pierwszych trzech miesięcy tego roku.

Małkowski i Martech osiągnął w I kwartale przychody ze sprzedaży w wysokości 8,1 mln zł. W tym samym okresie w roku ubiegłym obroty były na poziomie 6 mln zł, czyli firma zanotowała wzrost ponad 35-procentowy. Producent miał też dobre wyniki jeśli chodzi o zysk – w tym roku, w pierwszych trzech miesiącach zysk netto wyniósł 125 tys. zł, w roku ubiegłym była to strata 463 tys. zł.

Producent dostarczył swoje rozwiązania m.in. do Centrum Kulturalno kongresowego Jordanki w Toruniu.

Zarząd firmy ocenia, że dobre wyniki, to efekt działań podjętych w minionych latach. Producentowi udało się przede wszystkim ograniczyć do minimum rotację pracowników, co wcześniej wpływało na działalność Małkowskiego-Martechu. Firma poza tym ma wieloletni plan rozwoju, stara się dywersyfikować swoją działalność. Producent rozwija także sprzedaż eksportową i obsługę posprzedażową.

Do dobrych wyników na pewno przyczyniło się wprowadzenie do sprzedaży nowej bramy Marc-Ok. Zarząd podaje, że stała się ona hitem na rynku, a sprzedaż tego produktu podwaja się co miesiąc. Jest to także produkt, który zdobył główną nagrodę w konkursie StolArchi. Piszemy o tym TUTAJ.

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.