Eko-Okna, Krishome i Drutex to czołówka najbardziej aktywnych producentów okien w mediach społecznościowych w maju.
Po raz kolejny poznaliśmy wyniki analizy aktywności w mediach społecznościowych polskich producentów okien. Takie badanie regularnie prowadzi Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS). Tym razem analitycy zbadali aktywność producentów w maju. Jak się okazuje, są pewne zmiany w grupie liderów, co być może wynika z faktu, że w tych firmach w ostatnim czasie zaszły ważne wydarzenia.
Pierwszą pozycję pod względem aktywności zajmują Eko-Okna. Firma osiągnęła najwięcej interakcji – 3,1 tys. Według analityków świadczy to o tym, że treści publikowane na platformie Facebook wywoływały dużo reakcji u odbiorców. Być może zaangażowanie internautów wynikało z omawianej ostatnio w mediach sytuacji w firmie.
Na drugim miejscu znajduje się Krishome. Ta firma osiągnęła także bardzo dużą liczbę interakcji, bo 3 tys., ale również największą liczbę komentarzy – 634. Krishome zdobył także w maju rekordowo dużą liczbę nowych obserwujących – 6,6 tys., to największy wzrost w porównaniu z innymi producentami. Jest to duży sukces jeśli chodzi o aktywność, bo w kwietniu firma zajmowała 10. pozycje w zestawieniu. Tu również prawdopodobnie na wzrost zainteresowania miały wpływy zmiany w firmie, przede wszystkim wprowadzenie nowej nazwy i wizerunku.
W czołówce producentów, na trzecim miejscu znalazł się Drutex. Producent osiągnął 2,5 tys. interakcji, z kolei posty firmy były najczęściej udostępniane w porównaniu z innymi producentami – to 555 udostępnień. Na czwartym miejscu z kolei jest Velux, który wyróżnia się imponującą liczbą fanów – jest ich 899 tys. i ich liczba stale się zwiększa, w maju wzrosła o 1,5 tys.
Tagi
DrutexEko-OknafacebookIBIMSInstytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowychinternetkrishomemedia społecznościoweVeluxZobacz również
XXXIV Forum 100 – fotorelacja
W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.
XXXIV edycja Forum 100 za nami
XXXIV edycja Forum 100 odbyła się 8 kwietnia w Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Hübnera w Warszawie i po raz kolejny zgromadziła liderów branży stolarki otworowej. Tym razem tematem przewodnim była ekspansja na rynek amerykański.
Forum Branżowe 04.2025
Podczas wczorajszego Forum 100 swoją premierę miał najnowszy numer magazynu "Forum Branżowe". Gościem wydania jest Krzysztof Domarecki, główny akcjonariusz Grupy Selena.