Eko-Okna, Krishome i Drutex to czołówka najbardziej aktywnych producentów okien w mediach społecznościowych w maju.
Po raz kolejny poznaliśmy wyniki analizy aktywności w mediach społecznościowych polskich producentów okien. Takie badanie regularnie prowadzi Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS). Tym razem analitycy zbadali aktywność producentów w maju. Jak się okazuje, są pewne zmiany w grupie liderów, co być może wynika z faktu, że w tych firmach w ostatnim czasie zaszły ważne wydarzenia.
Pierwszą pozycję pod względem aktywności zajmują Eko-Okna. Firma osiągnęła najwięcej interakcji – 3,1 tys. Według analityków świadczy to o tym, że treści publikowane na platformie Facebook wywoływały dużo reakcji u odbiorców. Być może zaangażowanie internautów wynikało z omawianej ostatnio w mediach sytuacji w firmie.
Na drugim miejscu znajduje się Krishome. Ta firma osiągnęła także bardzo dużą liczbę interakcji, bo 3 tys., ale również największą liczbę komentarzy – 634. Krishome zdobył także w maju rekordowo dużą liczbę nowych obserwujących – 6,6 tys., to największy wzrost w porównaniu z innymi producentami. Jest to duży sukces jeśli chodzi o aktywność, bo w kwietniu firma zajmowała 10. pozycje w zestawieniu. Tu również prawdopodobnie na wzrost zainteresowania miały wpływy zmiany w firmie, przede wszystkim wprowadzenie nowej nazwy i wizerunku.
W czołówce producentów, na trzecim miejscu znalazł się Drutex. Producent osiągnął 2,5 tys. interakcji, z kolei posty firmy były najczęściej udostępniane w porównaniu z innymi producentami – to 555 udostępnień. Na czwartym miejscu z kolei jest Velux, który wyróżnia się imponującą liczbą fanów – jest ich 899 tys. i ich liczba stale się zwiększa, w maju wzrosła o 1,5 tys.
Tagi
DrutexEko-OknafacebookIBIMSInstytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowychinternetkrishomemedia społecznościoweVeluxZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".