Majowi liderzy aktywności na Facebooku

Autor: |Data publikacji:

Eko-Okna, Krishome i Drutex to czołówka najbardziej aktywnych producentów okien w mediach społecznościowych w maju.

Po raz kolejny poznaliśmy wyniki analizy aktywności w mediach społecznościowych polskich producentów okien. Takie badanie regularnie prowadzi Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS). Tym razem analitycy zbadali aktywność producentów w maju. Jak się okazuje, są pewne zmiany w grupie liderów, co być może wynika z faktu, że w tych firmach w ostatnim czasie zaszły ważne wydarzenia.

Pierwszą pozycję pod względem aktywności zajmują Eko-Okna. Firma osiągnęła najwięcej interakcji – 3,1 tys. Według analityków świadczy to o tym, że treści publikowane na platformie Facebook wywoływały dużo reakcji u odbiorców. Być może zaangażowanie internautów wynikało z omawianej ostatnio w mediach sytuacji w firmie.

eko-okna_fabryka

Na drugim miejscu znajduje się Krishome. Ta firma osiągnęła także bardzo dużą liczbę interakcji, bo 3 tys., ale również największą liczbę komentarzy – 634. Krishome zdobył także w maju rekordowo dużą liczbę nowych obserwujących – 6,6 tys., to największy wzrost w porównaniu z innymi producentami. Jest to duży sukces jeśli chodzi o aktywność, bo w kwietniu firma zajmowała 10. pozycje w zestawieniu. Tu również prawdopodobnie na wzrost zainteresowania miały wpływy zmiany w firmie, przede wszystkim wprowadzenie nowej nazwy i wizerunku.

W czołówce producentów, na trzecim miejscu znalazł się Drutex. Producent osiągnął 2,5 tys. interakcji, z kolei posty firmy były najczęściej udostępniane w porównaniu z innymi producentami – to 555 udostępnień. Na czwartym miejscu z kolei jest Velux, który wyróżnia się imponującą liczbą fanów – jest ich 899 tys. i ich liczba stale się zwiększa, w maju wzrosła o 1,5 tys.

Zobacz również

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.