Koniec marki Krispol w Polsce. Producent rozpoczyna rebranding

Red.: |Data publikacji:

Krispol od dziś rozpoczął transformację wizerunkową i marketingową zmieniając nazwę marki na KRISHOME. Zmiany te będą wprowadzane stopniowo we wszystkich kanałach komunikacyjnych oraz w sieci sprzedaży producenta.

7 maja zarząd spółek Krispol i Krishome ogłosił przemianowanie marki stolarki otworowej Krispol w Polsce na Krishome. W komunikacie firma podkreśla, że ta decyzja stanowi istotny krok w procesie rozwoju i dywersyfikacji biznesowej.

Zmiana nazwy marki to element dłuższego procesu, który rozpoczął się w 2018 roku, kiedy to producent stworzył autoryzowaną sieć salonów Krishome. W mediach już od pewnego czasu można było zauważyć coraz większą ekspozycję tej marki. Logo nowej dla odbiorcy marki coraz częściej pojawiało się w miejsce Krispolu, widać było to przy flagowym projekcie, w który angażuje się firma – logo widoczne było na boiskach i w transmisjach dwóch najwyższych lig siatkarskich w Polsce, również drużyna sponsorowana przez producenta zmieniła nazwę z Krispol Września na Krishome Września. Obecnie dokonuje się pełna zmiana identyfikacji firmy, odświeżone zostały materiały dla klientów, natomiast nową nazwę zyskała domena – od teraz krishome.pl.

Karol Krysiński, prezes zarządu KRISHOME, komentuje:

Obecny etap rozwoju spółek KRISHOME i KRISPOL to odpowiedni moment na nowe otwarcie. Tempo zmian jest imponujące – rozwój oferty produktowej, rozbudowa zakładu produkcyjnego w Psarach Małych, zmiany organizacyjne i procesowe, dynamiczny rozwój Sieci Salonów Krishome w Polsce oraz budowa nowej sieci partnerów w Europie spowodowały konieczność transformacji organizacji, dostosowania jej do aktualnych potrzeb biznesowych.

Odświeżona identyfikacja wizualna KRISHOME

Logo zostało odświeżone. Jak tłumaczy producent, celem było zintegrowanie elementów charakterystycznych dla marki Krispol, kojarzącej się z szeroką ofertą rozwiązań stolarki budowlanej dla domu i biznesu, z nową, komfortową formułą obsługi klientów bazującą na zrozumieniu ich potrzeb i rozterek budowlanych. Niezmienne natomiast pozostaje hasło reklamowe firmy – „Gwarancja Spokoju” – które ma świadczyć o stałym zaangażowaniu  zapewnianie satysfakcji klientów.

Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy Krishome:

Nowa marka odzwierciedla niesamowity 35-letni dorobek Krispol. Autentycznych historii ludzi budujących i remontujących swoje domy, a także podejmowania ryzyka biznesowego, żeby urzeczywistniać marzenia naszych klientów. KRIS – to cześć historii, HOME – to przyszłość. Krishome to obietnica Gwarancji Spokoju dla naszych klientów.

Zobacz również

Nitus świętował 20 lat obecności na rynku

Nitus świętował 20 lat obecności na rynku

Firma Nitus 16 maja wraz ze swoimi partnerami biznesowymi świętowała z okazji dwudziestu lat swojej działalności

W PSB ceny stolarki spadają

W PSB ceny stolarki spadają

PSB sprawdziło, jak kształtowały się ceny stolarki w kwietniu. W porównaniu do kwietnia 2024 ceny stolarki spadły.

MFO na plusie

MFO na plusie

MFO poinformowało o wstępnych danych za pierwszy kwartał tego roku. Spółka poprawiła wyniki w stosunku do roku ubiegłego.

1