Made Expo to jedna z ważniejszych wystaw w Europie dla branży stolarki otworowej. Dziewiąta edycja targów odbyła się w dniach 13-16 marca w Mediolanie.
Mediolańskie targi budowlane Made Expo przyciągają firmy, które zainteresowane są rynkiem włoskim. W tym roku na targach pojawiło się wielu polskich wystawców. Dominowali producenci okien i drzwi, wśród nich takie firmy jak: Amberline, Delta, Drutex, Eko-Okna, Goran, Hensfort, Invado, Pagen, Vetrex i Wiśniowski. Jak podają organizatorzy, na powierzchni 47,5 tys. m2 swoją ofertę prezentowało 900 wystawców, a targi odwiedziło ok. 90 tys. gości.
Hensfort podsumowuje targi:
Udział w targach Made Expo 2019 to swego rodzaju ukoronowanie dziesięcioletniej obecności naszej marki na rynku włoskim. Duża frekwencja, owocne rozmowy oraz przyjacielskie relacje z klientami jeszcze bardziej umocniły nasz zespół, który może sięgać po jeszcze wyższe cele. Z satysfakcją odbieraliśmy opinie naszych potencjalnych klientów, którzy mówili – „chcemy z wami współpracować, ponieważ chcemy być tak przyjacielsko traktowani jak wasi klienci obecni na stoisku – to duża wartość”. Made EXPO to pokaz elegancji i stylu, z których słynie Mediolan. Ciekawie zaprojektowane ekspozycje, wyjątkowa oprawa stoisk targowych, a przede wszystkim otwartość ludzi to coś, co przyciąga do Mediolanu. Z pewnością powrócimy tu jeszcze nie raz – komentuje Jacek Wach, dyrektor ds. marketingu w Hensfort.
Wiśniowski podsumował, że Międzynarodowe targi Made Expo 2019 w Mediolanie to jedna z najważniejszych imprez wystawienniczych branży budowlanej w Europie.
– Całe Włochy żyją tym, co prezentowane jest na targach MADE expo. To tu branża budowlana wymienia się doświadczeniami i chwali osiągnięciami. Tegoroczna edycja jest dowodem naszych ambicji. Robimy kolejne ważne kroki w ramach czwartej rewolucji przemysłowej i poszerzamy naszą ofertę o zaawansowane produkty – ocenia Maciej Walencow, dyrektor sprzedaży Wiśniowski na rynki Europy Południowej.
Inna firma uczestnicząca w targach, firma Drutex, tak komentuje obecność na Made Expo:
– Rynek włoski stanowi dla nas bardzo ważny element międzynarodowej działalności, należąc już dziś do największych rynków eksportowych firmy. Dlatego targi Made Expo zajmują stałe miejsce w kalendarzu naszych eventów wystawienniczych. Od lat kreujemy modę na elegancką, nowoczesną, pełną nieograniczonych możliwości aranżacyjnych stolarkę okienno-drzwiową, wpisując się w oczekiwania włoskich klientów, projektantów i architektów. Mediolan, który jest postrzegany jako światowa stolica mody i wzornictwa przemysłowego, jest wiec także pod tym względem idealnym miejscem do zaprezentowania naszego portfolio – wyjaśnia Adam Leik, dyrektor ds. marketingu Drutex.
Z kolei Invado tak ocenia targi:
– Tegoroczną, szóstą edycję targów odwiedziło wielu gości, dlatego mediolańskie targi to doskonała okazja do spotkań z klientami, a także szansa na poznanie nowych kontrahentów. Zwłaszcza, że propozycje Invado przypadły odwiedzającym do gustu – mówi dyrektor eksportu Invado, Jarosław Kaczorowski.
Hensfort przesłał nam krótkie nagranie wideo, które jest najlepszym dowodem na to, że polskie firmy potrafią na zagranicznych targach zbudować niesamowitą atmosferę. Zachęcamy do obejrzenia, jak firmy Hensfort i Eko-Okna stworzyły wyjątkowy zespół wokalny. Tego typu spontaniczne przedsięwzięcia bez wątpienia przyciągnęły nie tylko uwagę, ale też gości na ich stoiska.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".