Vidok miał dużą dynamikę wzrostu ze sprzedaży, a Kronospan wysokie przychody. Te firmy znalazły się w Złotej Setce Podkarpacia, gdzie uwzględnione są największe podmioty w regionie.
Złota Setka Podkarpacia to zestawienie przedsiębiorstw o najwyższych przychodach w województwie. Uwzględnione są dane za rok 2019. W rankingu znajduje się kilka firm z branży stolarki otworowej. Vidok pod względem przychodów ze sprzedaży znajduje się na 93. miejscu z wynikiem 82 mln zł. Natomiast producent znalazł się na 4. pozycji pod względem dynamiki przychodów – w tym wypadku był on na poziomie 130,89 proc. (2018 r. – 100 proc.).
Wysoko na liście, jeśli chodzi o wartość sprzedaży, znajduje się Kronospan. Producent płyt drewnopochodnych zajmuje 6. pozycję z wynikiem 1,19 mld zł. Dużym przedsiębiorstwem jest również Sanok Rubber. Tu firma ulokowana jest na 10. pozycji z wynikiem 1,05 mld zł. W Złotej Setce, na miejscu 81. znajduje się Hensfort. Firma odnotowała przychody w wysokości 93,7 mln zł, w tym 47,6 mln z eksportu. Pozycję niżej – 82. zajmuje ML System. Tu wartość przychodów firmy za rok 2019 wyniosła 93,3 mln zł.
Najnowszy ranking, to już XIV edycja Złotej Setki Firm Podkarpacia. Organizuje go redakcja Nowin wraz z podkarpackim oddziałem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Publikowaliśmy także niedawno Złotą Setkę Lubelszczyzny. Można poczytać o tym TUTAJ.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".