Letni przegląd konkursów

Red.: |Data publikacji:

Letnie aktywności firm naszej branży mają różne oblicza. O tym że wakacje sprzyjają promocjom już wiemy. Teraz czas na letni przegląd konkursów, w większości organizowanych w mediach społecznościowych.

Aluprof uruchomił konkurs dla dzieci swoich pracowników pt. „Zostań Eko Bohaterem”, pokazując tym samym, że świadomość ekologiczna, troska i przyszłość naszej planety, zrównoważony rozwój, edukacja to tematy, które są ważne dla społeczności pracowników Aluprofu i Grupy Kęty.

Aluprof zostań eko Bohaterem

Warunkiem uczestnictwa jest nadesłanie maksymalnie 3 fotografii wykonanych przez dziecko lub rodzica/opiekuna prawnego, pokazujących aktywność tych osób w zakresie działań proekologicznych, mających wpływ zarówno na najbliższe środowisko, jak i całą planetę, a polegających m.in. na sprzątaniu i segregacji śmieci, sadzeniu drzewek, czy oszczędzaniu wody. Termin nadsyłania zdjęć: 31.08.2022 r.

W instagramowym konkursie Fakro wygrać można bon do Allegro o wartości 2000 zł. Warunkiem jest dodanie zdjęcia lub rolki video na której pokazane będzie okno i roleta Fakro oraz odpowiedź na pytanie: Dlaczego okna i rolety FAKRO są stworzone dla Ciebie? Ponadto, aby wygrać należy: obserwać profil FAKRO i oznaczyć @fakropolska znacznikiem na zdjęciu (nie jako współpracę), otagować swój post: #fakro #oknafakro #oknairolety #stworzonedlasiebie

Na publikacje organizatorzy konkursu czekają do końca wakacji 🌞 (31.08.2022 r.). Szczegóły w regulaminie.

Fakro bon do allegro

Hefele konkursHäfele Polska organizuje konkurs z okazji pobicia liczby 30 000 fanów na facebookowym fanpage’u. Zadanie, przed którym stoją klienci firmy polega na pokazaniu lub opisaniu projektu meblowego ich autorstwa. Projekt może być gotowy lub na etapie planów. Nagrodami w konkursie są:

🏆1 miejsce: konsultacje z ekspertami od oświetlenia Häfele, rabat na oświetlenie Häfele oraz świetnej jakości termos.
🥈2 miejsce: głośnik oraz latarka,
🥉3 miejsce: głośnik,
🏅4 miejsce: butelka termiczna,
🏅5 miejsce: butelka termiczna.

Jury konkursowe wybierze najlepsze zgłoszenia, a eksperci firmy wzbogacą nadesłane projekty o oświetlenie Loox. Zgłoszenia można było przesyłać do 15 sierpnia.

Klimas Wkręt-met zorganizował z kolei konkurs „Wkręty na wakacjach”. Do wygrania były bidony z zestawem gadżetów. Aby je zdobyć należało zrobić zdjęcie lub grafikę produktu Klimas Wkręt-met z wakacjami w tle i zamieścić je w komentarzu pod postem firmy na Facebooku.

Klimas Wkręty na wakacjach

Przypominamy, że 14 sierpnia zakończył się konkurs Mecenas Sportu, w którym można było oddawać głosy na firmy wspierające sport. O wynikach konkursu pisaliśmy TUTAJ.

Zobacz również

Nice ma nową strategię działania do 2025 r.

Nice ma nową strategię działania do 2025 r.

Nice opublikował swój pierwszy Raport Zrównoważonego Rozwoju. Firma prezentuje w nim nową strategię rozwoju.

Nowe showroomy Dako i Aluprofu

Nowe showroomy Dako i Aluprofu

Dako otworzył właśnie swój nowy showroom w swojej siedzibie w Nowym Sączu. Także Aluprof inwestuje w salon, który otworzy w Wietnamie.

Slonawy chce inwestować w sprzedaż w USA

Slonawy chce inwestować w sprzedaż w USA

Compremum podliczyło wyniki ze sprzedaży za trzy kwartały. Spółka osiągnęła sprzedaż ponad 167 mln zł, w tym 13 proc. to stolarka.

1