Letnie aktywności firm naszej branży mają różne oblicza. O tym że wakacje sprzyjają promocjom już wiemy. Teraz czas na letni przegląd konkursów, w większości organizowanych w mediach społecznościowych.
Aluprof uruchomił konkurs dla dzieci swoich pracowników pt. „Zostań Eko Bohaterem”, pokazując tym samym, że świadomość ekologiczna, troska i przyszłość naszej planety, zrównoważony rozwój, edukacja to tematy, które są ważne dla społeczności pracowników Aluprofu i Grupy Kęty.
Warunkiem uczestnictwa jest nadesłanie maksymalnie 3 fotografii wykonanych przez dziecko lub rodzica/opiekuna prawnego, pokazujących aktywność tych osób w zakresie działań proekologicznych, mających wpływ zarówno na najbliższe środowisko, jak i całą planetę, a polegających m.in. na sprzątaniu i segregacji śmieci, sadzeniu drzewek, czy oszczędzaniu wody. Termin nadsyłania zdjęć: 31.08.2022 r.
W instagramowym konkursie Fakro wygrać można bon do Allegro o wartości 2000 zł. Warunkiem jest dodanie zdjęcia lub rolki video na której pokazane będzie okno i roleta Fakro oraz odpowiedź na pytanie: Dlaczego okna i rolety FAKRO są stworzone dla Ciebie? Ponadto, aby wygrać należy: obserwać profil FAKRO i oznaczyć @fakropolska znacznikiem na zdjęciu (nie jako współpracę), otagować swój post: #fakro #oknafakro #oknairolety #stworzonedlasiebie
Na publikacje organizatorzy konkursu czekają do końca wakacji ? (31.08.2022 r.). Szczegóły w regulaminie.
Häfele Polska organizuje konkurs z okazji pobicia liczby 30 000 fanów na facebookowym fanpage’u. Zadanie, przed którym stoją klienci firmy polega na pokazaniu lub opisaniu projektu meblowego ich autorstwa. Projekt może być gotowy lub na etapie planów. Nagrodami w konkursie są:
1 miejsce: konsultacje z ekspertami od oświetlenia Häfele, rabat na oświetlenie Häfele oraz świetnej jakości termos.
2 miejsce: głośnik oraz latarka,
3 miejsce: głośnik,
4 miejsce: butelka termiczna,
5 miejsce: butelka termiczna.
Jury konkursowe wybierze najlepsze zgłoszenia, a eksperci firmy wzbogacą nadesłane projekty o oświetlenie Loox. Zgłoszenia można było przesyłać do 15 sierpnia.
Klimas Wkręt-met zorganizował z kolei konkurs „Wkręty na wakacjach”. Do wygrania były bidony z zestawem gadżetów. Aby je zdobyć należało zrobić zdjęcie lub grafikę produktu Klimas Wkręt-met z wakacjami w tle i zamieścić je w komentarzu pod postem firmy na Facebooku.
Przypominamy, że 14 sierpnia zakończył się konkurs Mecenas Sportu, w którym można było oddawać głosy na firmy wspierające sport. O wynikach konkursu pisaliśmy TUTAJ.
Zobacz również
BAU 2025 – największe wydarzenie branży budowlanej (galeria)
W Monachium od wczoraj trwa największe wydarzenie branży budowlanej. Targi BAU 2025 zgromadziły licznych wystawców. Coraz więcej jest też zwiedzających. Na miejscu jest też redakcja „Forum Branżowego”. I tak jak obiecaliśmy relacjonujemy to wydarzenie.
Targi BAU 2025 rozpoczęte
Rozpoczęło się największe targowe wydarzenie tego roku - BAU 2025 w Monachium. W Niemczech nie mogło zabraknąć naszej redakcji, która relacjonuje to wydarzenie.
Forum Branżowe 01.2025 – czytaj w wersji online
Jest już dostępne styczniowe „Forum Branżowe”. Gościem najnowszego numeru jest Marek Klimek założyciel i prezes firmy Prez-Met. Jest to jedno...