Letnie aktywności firm naszej branży mają różne oblicza. O tym że wakacje sprzyjają promocjom już wiemy. Teraz czas na letni przegląd konkursów, w większości organizowanych w mediach społecznościowych.
Aluprof uruchomił konkurs dla dzieci swoich pracowników pt. „Zostań Eko Bohaterem”, pokazując tym samym, że świadomość ekologiczna, troska i przyszłość naszej planety, zrównoważony rozwój, edukacja to tematy, które są ważne dla społeczności pracowników Aluprofu i Grupy Kęty.
Warunkiem uczestnictwa jest nadesłanie maksymalnie 3 fotografii wykonanych przez dziecko lub rodzica/opiekuna prawnego, pokazujących aktywność tych osób w zakresie działań proekologicznych, mających wpływ zarówno na najbliższe środowisko, jak i całą planetę, a polegających m.in. na sprzątaniu i segregacji śmieci, sadzeniu drzewek, czy oszczędzaniu wody. Termin nadsyłania zdjęć: 31.08.2022 r.
W instagramowym konkursie Fakro wygrać można bon do Allegro o wartości 2000 zł. Warunkiem jest dodanie zdjęcia lub rolki video na której pokazane będzie okno i roleta Fakro oraz odpowiedź na pytanie: Dlaczego okna i rolety FAKRO są stworzone dla Ciebie? Ponadto, aby wygrać należy: obserwać profil FAKRO i oznaczyć @fakropolska znacznikiem na zdjęciu (nie jako współpracę), otagować swój post: #fakro #oknafakro #oknairolety #stworzonedlasiebie
Na publikacje organizatorzy konkursu czekają do końca wakacji ? (31.08.2022 r.). Szczegóły w regulaminie.
Häfele Polska organizuje konkurs z okazji pobicia liczby 30 000 fanów na facebookowym fanpage’u. Zadanie, przed którym stoją klienci firmy polega na pokazaniu lub opisaniu projektu meblowego ich autorstwa. Projekt może być gotowy lub na etapie planów. Nagrodami w konkursie są:
1 miejsce: konsultacje z ekspertami od oświetlenia Häfele, rabat na oświetlenie Häfele oraz świetnej jakości termos.
2 miejsce: głośnik oraz latarka,
3 miejsce: głośnik,
4 miejsce: butelka termiczna,
5 miejsce: butelka termiczna.
Jury konkursowe wybierze najlepsze zgłoszenia, a eksperci firmy wzbogacą nadesłane projekty o oświetlenie Loox. Zgłoszenia można było przesyłać do 15 sierpnia.
Klimas Wkręt-met zorganizował z kolei konkurs „Wkręty na wakacjach”. Do wygrania były bidony z zestawem gadżetów. Aby je zdobyć należało zrobić zdjęcie lub grafikę produktu Klimas Wkręt-met z wakacjami w tle i zamieścić je w komentarzu pod postem firmy na Facebooku.
Przypominamy, że 14 sierpnia zakończył się konkurs Mecenas Sportu, w którym można było oddawać głosy na firmy wspierające sport. O wynikach konkursu pisaliśmy TUTAJ.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".