Czerwiec 2024 przyniósł interesujące zmiany w aktywności producentów stolarki okiennej na Facebooku. Analiza przygotowana przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS) pokazała, że Krishome, Drutex, Pagen dominują w mediach społecznościowych.
Instytut IBIMS po raz kolejny opublikował wyniki analizy aktywności w mediach społecznościowych polskich producentów okien. Zgodnie z podanymi wynikami nastąpiły zmiany w grupie liderów, w porównaniu do zestawienia majowego.

Na pierwszym miejscu uplasował się Krishome z imponującym wynikiem 6,6 tys. interakcji. Co w porównaniu z danymi opublikowanymi w maju, stanowi ponad dwukrotność liczby związanej z zaangażowaniem użytkowników. Na wynik ten złożyło się 4,3 tys. reakcji, 1,9 tys. komentarzy i 451 udostępnień. Firma zyskała również aż 574 nowych fanów. Tak dobrych wyników można upatrywać w rozpoczęciu EURO 2024 i znacznej liczbie postów nawiązujących do rozgrywających się mistrzostw. Twarzą zamieszczonych informacji jest wieloletni ambasador marki – Łukasz Piszczek. Krishome wyprzedził na tej pozycji firmę Eko-Okna, która wypadła z podium, zajmując czwarte miejsce.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się firma Drutex, która również zaliczyła awans o jedną pozycję. Opublikowane w czerwcu posty wygenerowały 3 tys. interakcji (więcej o 500 w porównaniu do maja), w tym 2,5 tys. reakcji, 76 komentarzy i 76 udostępnień. Biorąc pod uwagę mniejszą liczbę fanów w porównaniu do lidera należy zauważyć, że firma wzbudza wysokie zaangażowanie.
Podium zamyka firma Pagen, która na swoim profilu zgromadziła 2,8 tys. interakcji (2,1 tys. reakcji, 624 komentarze i 94 udostępnienia). Mimo mniejszej liczbie fanów i publikacji, widać zaangażowanie użytkowników, co pokazuje efektywność prowadzonych działań firmy. Dla firmy jest to znaczący awans, ponieważ Pagen w maju znajdował się poza pierwszą dziesiątką zestawienia.
Zobacz również
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.


