Koronakryzys przyniesie branży nowe usługi i digitalizację

Autor: |Data publikacji:

Digitalizacja na wysokich obrotach, nowe usługi oraz zwiększony popyt na produkty proekologiczne – to według przewidywań szefów instytutu ift Rosenheim pozytywne dla branży stolarki następstwa  koronakryzysu.

Dr Jochen Peichl oraz prof. Jörn P. Lass z ift Rosenheim w wywiadzie udzielonym niemieckiemu portalowi branżowemu podzielili się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi koronakryzysu i jego wpływu na świat stolarki budowlanej.

Z treści rozmowy można wysnuć bardzo ciekawe wnioski:

  • Firmy z branży muszą się skupić na redukcji kosztów.
  • Poszukiwanie obecnie nowych form komunikacji cyfrowej z klientami doprowadzi do nowych usług w branży.
  • Proces digitalizacji firm ze świata stolarki przyspieszy.
  • Inwestycje w narzędzia do komunikacji cyfrowej będą mogły zostać na stałe wdrożone również po okresie pandemii.
  • Zmienić się może dotychczasowa koncepcja konferencji, targów, spotkań branżowych.
  • Zwiększy się zapotrzebowanie na produkty przyjazne środowisku.

Zachęcamy do przeczytania fragmentów wywiadu o pozytywnej stronie tej trudnej dla branży stolarki sytuacji. Są one dostępne poniżej:

Skupmy się na szansach w kryzysie

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".