Koronakryzys przyniesie branży nowe usługi i digitalizację

Autor: |Data publikacji:

Digitalizacja na wysokich obrotach, nowe usługi oraz zwiększony popyt na produkty proekologiczne – to według przewidywań szefów instytutu ift Rosenheim pozytywne dla branży stolarki następstwa  koronakryzysu.

Dr Jochen Peichl oraz prof. Jörn P. Lass z ift Rosenheim w wywiadzie udzielonym niemieckiemu portalowi branżowemu podzielili się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi koronakryzysu i jego wpływu na świat stolarki budowlanej.

Z treści rozmowy można wysnuć bardzo ciekawe wnioski:

  • Firmy z branży muszą się skupić na redukcji kosztów.
  • Poszukiwanie obecnie nowych form komunikacji cyfrowej z klientami doprowadzi do nowych usług w branży.
  • Proces digitalizacji firm ze świata stolarki przyspieszy.
  • Inwestycje w narzędzia do komunikacji cyfrowej będą mogły zostać na stałe wdrożone również po okresie pandemii.
  • Zmienić się może dotychczasowa koncepcja konferencji, targów, spotkań branżowych.
  • Zwiększy się zapotrzebowanie na produkty przyjazne środowisku.

Zachęcamy do przeczytania fragmentów wywiadu o pozytywnej stronie tej trudnej dla branży stolarki sytuacji. Są one dostępne poniżej:

Skupmy się na szansach w kryzysie

 

Zobacz również

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood

W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.