Konkurs na najlepszy showroom w branży – zwycięzcy

Autor: |Data publikacji:

Zakończył się właśnie konkurs na najlepszy showroom w branży. W finale naszej zabawy wzięło udział pięć firm, a zwycięzców wybrali internauci. Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w zabawie i gratulujemy zwycięzcom. 

Oto podium naszego konkursu:

  1. Aluprof
  2. Drutex
  3. Roto

Oprócz liczby głosów, pod uwagę była brana również liczba odwiedzin showroomu na naszej stronie oraz czas spędzony w nim. Głosy, odwiedziny i spędzony w showroomach czas zliczaliśmy do 21 sierpnia do godz. 8:00. 

Ostateczny wynik = liczba głosów internautów + liczba odwiedzin showroomu + średni czas spędzony w showroomie (w sekundach)

Zdobywcę pierwszego miejsca postanowiliśmy nagrodzić. Aluprof otrzyma od naszej redakcji:

  • banner 558×300 px, który będzie widniał przez 2 tygodnie na stronie głównej www.forumbranzowe.com;
  • slajd promujący showroom, który będzie wyświetlał się na slajderze na stronie głównej www.forumbranzowe.com przez tydzień;
  • wzmianka w drukowanym wydaniu Forum Branżowego.

A oto zdjęcia zwycięskiego salonu pokazowego:

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".