Konkurs na najlepszy showroom w branży – wielki finał

Red.: PG |Data publikacji: 2020-08-12

Za nami pierwszy etap zabawy, w ramach której nasi czytelnicy wybierają najlepsze showroomy w branży stolarki. Sprawdź, kto znalazł się w finale i wybierz swojego faworyta!

Pierwszy etap konkursu na najlepszy showroom zakończył się 12 sierpnia o godz. 8:00. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom naszej zabawy – Państwa showroomy pozytywnie wyróżniają się na tle całej branży i są dowodem na to, że inwestorzy i architekci mogą w atrakcyjnej formie poznać ofertę i możliwości techniczne produktów.

Głosami internautów zostali wybrani trzej finaliści, którzy wezmą udział w drugim etapie naszej zabawy. By docenić nie tylko te firmy, którym udało się zmobilizować najwięcej internautów do głosowania, od samego początku planowaliśmy przeprowadzić finał wśród 5 showroomów.

Oprócz trzech finalistów wybranych głosami internautów do finału wchodzą również firmy, których showroom na naszej stronie był najczęściej odwiedzany oraz ten, w którym internauci spędzili najwięcej czasu . Uznaliśmy bowiem, że te statystyki są dobitnym dowodem na to, że takie showroomy również zdobyły uznanie wśród internautów, choć w plebiscycie w liczbie głosów nie wygrały.

Oto laureaci pierwszego etapu:

  • Drutex (9067 głosów)
  • Aluprof (3361 głosów)
  • Roto (2135 głosów)
  • GEZE (najczęściej odwiedzany showroom na naszej stronie)
  • Somfy (showroom na naszej stronie, w którym internauci spędzili najwięcej czasu)

W naszym finale zmieniają się nieco zasady punktacji – w każdym przypadku   oprócz liczby głosów, pod uwagę będzie brana również liczba odwiedzin showroomu na naszej stronie oraz czas spędzony w nim.

Ostateczny wynik = liczba głosów internautów + liczba odwiedzin showroomu + średni czas spędzony w showroomie (w sekundach)

Głosowanie w drugim etapie potrwa do 21 sierpnia do godz. 8:00.

Co 24 godziny można oddać jeden głos. Regularne oddawanie głosów może zwiększyć szansę na wygraną Twoich faworytów! Głosować można do 21 sierpnia do godz. 8:00. 

Konkurs na najlepsze showroomy – FINAŁ

Zobacz również

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Niemiecka firma Weru stworzyła internetowy serwis, który działa na podobnej zasadzie, jak aplikacja randkowa Tinder. Użytkownicy mogą wybrać w niej pasujące do ich typu osobowości zdjęcia, na których podstawie proponowany jest później model drzwi wejściowych.

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory kupiło i zainstalowało nową linię do produkcji ślusarki aluminiowej. Firma dotychczas specjalizowała się w obróbce metali.

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Norsk Hydro poinformował o wynikach ze sprzedaży z trzeciego kwartału. Wyniki spółki były rekordowe, jednak rynek aluminium jest trudny.

1