Konkurs dla producentów stolarki!

Red.: PG |Data publikacji: 2019-08-08

Pokażcie światu swoje najodważniejsze i najbardziej niewiarygodne projekty w konkursie „Okna i Drzwi 2.0”. Nadesłane prace zaprezentujemy podczas Wystawy Innowacji (3-6 października 2019 r, Warsaw Home/Warsaw Build).

W październiku na Wystawie Innowacji pokażemy nie tylko najbardziej nowatorskie produkty z naszej branży, ale także przyszłość stolarki. Dlatego zachęcamy producentów do udziału w konkursie, w którym zaprezentujemy najodważniejsze wizje okien i drzwi.

Nietypowe materiały, kształty, a może zupełnie nowe podejście do ich funkcjonalności? Niejeden producent takie prototypowe projekty ma gotowe w szufladzie, a jeśli nie, to nic nie stoi na przeszkodzie, by teraz je stworzyć! Wspólnie wykreujmy przyszłości tej branży.

Najciekawsze wizualizacje zostaną zaprezentowane w formie galerii podczas Wystawy Innowacji (Warsaw Home/Warsaw Build, 3-6 października 2019). Zwycięska firma otrzyma kampanię reklamową w mediach Forum Branżowego o wartości 20 tys. zł!

Materiały graficzne (szkice, zdjęcia, wizualizacje 3D) przedstawiające projekty okien i drzwi 2.0  należy przesłać do 15 września 2019 r. na adres news@forumbranzowe.com, wpisując w tytule wiadomości: „Konkurs Okna i Drzwi 2.0”.

regulamin konkursu – Okna i drzwi 2.0

Przygotowaliśmy również konkurs dla architektów, którzy mogą przedstawić swoja innowacyjną wizję okien przyszłości. Szczegóły TUTAJ.

Zobacz również

Nowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Deforu

Nowe Centrum Badawczo-Rozwojowe Deforu

Defor planuje zbudowanie Centrum Badawczo-Rozwojowego. Będzie się tam znajdowało m.in. laboratorium do badania fasad.

Vikking wzmacnia dział handlowy

Vikking wzmacnia dział handlowy

Od początku czerwca 2021 roku Mateusz Pniak obejmuje stanowisko regionalnego managera sprzedaży na terenie południowej Polski. Do zadań nowego pracownika będzie należało promowanie marki VIKKING jako producenta drzwi kompozytowych oraz okien o unikalnej strukturze Real Wood.  

AGC sprzedaje swoje zakłady w USA

AGC sprzedaje swoje zakłady w USA

AGC sprzedaje trzy fabryki produkujące szkło budowlane w USA. Nabywcą jest Cardinal, wartość transakcji t 450 mln dol.

1