Konkurs dla producentów stolarki!

Red.: |Data publikacji:

Pokażcie światu swoje najodważniejsze i najbardziej niewiarygodne projekty w konkursie „Okna i Drzwi 2.0”. Nadesłane prace zaprezentujemy podczas Wystawy Innowacji (3-6 października 2019 r, Warsaw Home/Warsaw Build).

W październiku na Wystawie Innowacji pokażemy nie tylko najbardziej nowatorskie produkty z naszej branży, ale także przyszłość stolarki. Dlatego zachęcamy producentów do udziału w konkursie, w którym zaprezentujemy najodważniejsze wizje okien i drzwi.

Nietypowe materiały, kształty, a może zupełnie nowe podejście do ich funkcjonalności? Niejeden producent takie prototypowe projekty ma gotowe w szufladzie, a jeśli nie, to nic nie stoi na przeszkodzie, by teraz je stworzyć! Wspólnie wykreujmy przyszłości tej branży.

Najciekawsze wizualizacje zostaną zaprezentowane w formie galerii podczas Wystawy Innowacji (Warsaw Home/Warsaw Build, 3-6 października 2019). Zwycięska firma otrzyma kampanię reklamową w mediach Forum Branżowego o wartości 20 tys. zł!

Materiały graficzne (szkice, zdjęcia, wizualizacje 3D) przedstawiające projekty okien i drzwi 2.0  należy przesłać do 15 września 2019 r. na adres news@forumbranzowe.com, wpisując w tytule wiadomości: „Konkurs Okna i Drzwi 2.0”.

regulamin konkursu – Okna i drzwi 2.0

Przygotowaliśmy również konkurs dla architektów, którzy mogą przedstawić swoja innowacyjną wizję okien przyszłości. Szczegóły TUTAJ.

Zobacz również

Globalny rynek systemów fasadowych z tendencją wzrostową

Globalny rynek systemów fasadowych z tendencją wzrostową

Wartość globalnego rynku systemów fasadowych ma w 2033 roku wynieść 630 mld dol, przy rocznym wzroście na poziomie 5,8 proc.

Eko-Okna i Classen zapłaciły miliony podatku CIT

Eko-Okna i Classen zapłaciły miliony podatku CIT

Eko-Okna i Classen należą do największych firm w regionie i jednocześnie największych podatników. Firmy zapłaciły CIT liczony w milionach.

NSG notuje wzrost przychodów

NSG notuje wzrost przychodów

NSG podliczył półrocze swojego roku finansowego. Spółka odnotowała wzrost sprzedaży, także w segmencie szkła architektonicznego.

1