Konkurs dla architektów

Autor: PG |Data publikacji: 2019-08-08

Pokażcie światu swoje najodważniejsze i najbardziej niewiarygodne projekty w konkursie „Okno 2.0”. Nadesłane prace zaprezentujemy podczas Wystawy Innowacji (3-6 października 2019 r, Warsaw Home/Warsaw Build).

W październiku na Wystawie Innowacji pokażemy nie tylko najbardziej nowatorskie produkty z naszej branży, ale także przyszłość stolarki. Dlatego zachęcamy architektów do udziału w konkursie, w którym zaprezentujemy najodważniejsze wizje okien.

Nietypowe materiały, kształty, a może zupełnie nowe podejście do ich funkcjonalności? Niejeden projektant takie prototypowe szkice ma gotowe w szufladzie, a jeśli nie, to nic nie stoi na przeszkodzie, by teraz je stworzyć! Wspólnie wykreujmy przyszłości tej branży.

Najciekawsze wizualizacje zostaną zaprezentowane w formie galerii podczas Wystawy Innowacji (Warsaw Home/Warsaw Build, 3-6 października 2019). Organizator konkursu zapowiada, że najciekawszy projekt zostanie zrealizowany we współpracy z jednym z producentów okien (oczywiście pod warunkiem, że będzie technicznie możliwość zrealizowania takiej wizji).

Materiały graficzne (szkice, zdjęcia, wizualizacje 3D) przedstawiające projekty okien i drzwi 2.0  należy przesłać do 15 września 2019 r. na adres news@forumbranzowe.com, wpisując w tytule wiadomości: „Konkurs Okno 2.0”.

regulamin konkursu – Okno 2.0

Przygotowaliśmy również konkurs dla producentów, którzy mogą przedstawić swoja innowacyjną wizję okien i drzwi przyszłości. Szczegóły TUTAJ.

Zobacz również

Małkowski-Martech z coraz lepszymi wynikami

Małkowski-Martech z coraz lepszymi wynikami

Małkowski -Martech podsumował trzeci kwartał pod względem finansowym. Przychody ze sprzedaży od lipca do końca września wyniosły 13,4 mln zł.

Automaty, roboty i drukarki dla stolarki

Automaty, roboty i drukarki dla stolarki

W Nadarzynie odbyła się czwarta edycja targów Warsaw Industry Week. Prezentowano m.in. rozwiązania w zakresu automatyki i robotyki oraz druku 3D.

Stabilny wzrost sprzedaży w Sanok Rubber

Stabilny wzrost sprzedaży w Sanok Rubber

Sanok Rubber podał wyniki za trzy kwartały. Spółka podała, że w segmencie budownictwa, a więc uszczelek dla stolarki, przychody wzrosły po 9 miesiącach o 10 procent, do kwoty 88,2 mln zł.