Konkurs dla producentów stolarki!

Autor: |Data publikacji:

Pokażcie światu swoje najodważniejsze i najbardziej niewiarygodne projekty w konkursie „Okna i Drzwi 2.0”. Nadesłane prace zaprezentujemy podczas Wystawy Innowacji (3-6 października 2019 r, Warsaw Home/Warsaw Build).

W październiku na Wystawie Innowacji pokażemy nie tylko najbardziej nowatorskie produkty z naszej branży, ale także przyszłość stolarki. Dlatego zachęcamy producentów do udziału w konkursie, w którym zaprezentujemy najodważniejsze wizje okien i drzwi.

Nietypowe materiały, kształty, a może zupełnie nowe podejście do ich funkcjonalności? Niejeden producent takie prototypowe projekty ma gotowe w szufladzie, a jeśli nie, to nic nie stoi na przeszkodzie, by teraz je stworzyć! Wspólnie wykreujmy przyszłości tej branży.

Najciekawsze wizualizacje zostaną zaprezentowane w formie galerii podczas Wystawy Innowacji (Warsaw Home/Warsaw Build, 3-6 października 2019). Zwycięska firma otrzyma kampanię reklamową w mediach Forum Branżowego o wartości 20 tys. zł!

Materiały graficzne (szkice, zdjęcia, wizualizacje 3D) przedstawiające projekty okien i drzwi 2.0  należy przesłać do 15 września 2019 r. na adres news@forumbranzowe.com, wpisując w tytule wiadomości: „Konkurs Okna i Drzwi 2.0”.

regulamin konkursu – Okna i drzwi 2.0

Przygotowaliśmy również konkurs dla architektów, którzy mogą przedstawić swoja innowacyjną wizję okien przyszłości. Szczegóły TUTAJ.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.