Kolejny, bardzo dobry okres w Małkowski-Martech

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech zalicza rok 2019 do bardzo udanych. Świadczyć o tym może przede wszystkim wynik ze sprzedaży, który wyniósł 44,6 mln zł.

Małkowski-Martech od kilku lat notuje bardzo dobre wyniki ze sprzedaży. Rośnie nie tylko wartość sprzedaży, ale i zysk. Dobrym okresem był z pewnością rok 2019. W tym czasie przychody netto ze sprzedaży wyniosły 44,66 mln zł w porównaniu do 32,10 mln zł w roku 2018. Jeśli zaś porównamy zysk netto, to w minionym roku była to kwota 1,42 mln zł. W roku 2018 był to wynik znacznie niższy, zysk netto bowiem wyniósł. 11,5 tys. zł.

Bramy zamontowane w terminalu LNG w Świnoujściu.

Niesłabnącą popularnością cieszy się flagowy produkt spółki – brama kurtynowa elastyczna Marc-Ok. Została ona wyróżniona za innowacyjna budowę i właściwości w konkursie o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego „i-Wielkopolska –Innowacyjni dla Wielkopolski” w kategorii „Przemysł jutra”. Przypomnijmy, że brama została także nagrodzona w konkursie StolArchi. Pisaliśmy o tym m.in. TUTAJ.

Brama Marc-Ok z elastycznym płaszczem.

W minionym roku firma zrealizowała wiele inwestycji, w których właśnie zamontowane zostały nowoczesne bramy. Były to takie realizacje, jak: budynki Politechniki Wrocławskiej, osiedle Nowych Kosmonautów w Poznaniu czy zakłady produkcyjne Bridgestone i Nestle Purina.

Jak obecnie działa Małkowski-Martech? Sytuacja w firmie jest bardzo dobra, producent realizuje bez zmian zamówienia. Pracują handlowcy, firma jest także w stałym kontakcie z partnerami handlowymi. Producent opracowuje natomiast plany na przyszłość, rozważane są różne warianty, firma bierze pod uwagę także pesymistyczny rozwój sytuacji.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".