Kolejny, bardzo dobry okres w Małkowski-Martech

Autor: |Data publikacji:

Małkowski-Martech zalicza rok 2019 do bardzo udanych. Świadczyć o tym może przede wszystkim wynik ze sprzedaży, który wyniósł 44,6 mln zł.

Małkowski-Martech od kilku lat notuje bardzo dobre wyniki ze sprzedaży. Rośnie nie tylko wartość sprzedaży, ale i zysk. Dobrym okresem był z pewnością rok 2019. W tym czasie przychody netto ze sprzedaży wyniosły 44,66 mln zł w porównaniu do 32,10 mln zł w roku 2018. Jeśli zaś porównamy zysk netto, to w minionym roku była to kwota 1,42 mln zł. W roku 2018 był to wynik znacznie niższy, zysk netto bowiem wyniósł. 11,5 tys. zł.

Bramy zamontowane w terminalu LNG w Świnoujściu.

Niesłabnącą popularnością cieszy się flagowy produkt spółki – brama kurtynowa elastyczna Marc-Ok. Została ona wyróżniona za innowacyjna budowę i właściwości w konkursie o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego „i-Wielkopolska –Innowacyjni dla Wielkopolski” w kategorii „Przemysł jutra”. Przypomnijmy, że brama została także nagrodzona w konkursie StolArchi. Pisaliśmy o tym m.in. TUTAJ.

Brama Marc-Ok z elastycznym płaszczem.

W minionym roku firma zrealizowała wiele inwestycji, w których właśnie zamontowane zostały nowoczesne bramy. Były to takie realizacje, jak: budynki Politechniki Wrocławskiej, osiedle Nowych Kosmonautów w Poznaniu czy zakłady produkcyjne Bridgestone i Nestle Purina.

Jak obecnie działa Małkowski-Martech? Sytuacja w firmie jest bardzo dobra, producent realizuje bez zmian zamówienia. Pracują handlowcy, firma jest także w stałym kontakcie z partnerami handlowymi. Producent opracowuje natomiast plany na przyszłość, rozważane są różne warianty, firma bierze pod uwagę także pesymistyczny rozwój sytuacji.

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.