Małkowski-Martech zalicza rok 2019 do bardzo udanych. Świadczyć o tym może przede wszystkim wynik ze sprzedaży, który wyniósł 44,6 mln zł.
Małkowski-Martech od kilku lat notuje bardzo dobre wyniki ze sprzedaży. Rośnie nie tylko wartość sprzedaży, ale i zysk. Dobrym okresem był z pewnością rok 2019. W tym czasie przychody netto ze sprzedaży wyniosły 44,66 mln zł w porównaniu do 32,10 mln zł w roku 2018. Jeśli zaś porównamy zysk netto, to w minionym roku była to kwota 1,42 mln zł. W roku 2018 był to wynik znacznie niższy, zysk netto bowiem wyniósł. 11,5 tys. zł.
Niesłabnącą popularnością cieszy się flagowy produkt spółki – brama kurtynowa elastyczna Marc-Ok. Została ona wyróżniona za innowacyjna budowę i właściwości w konkursie o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego „i-Wielkopolska –Innowacyjni dla Wielkopolski” w kategorii „Przemysł jutra”. Przypomnijmy, że brama została także nagrodzona w konkursie StolArchi. Pisaliśmy o tym m.in. TUTAJ.
W minionym roku firma zrealizowała wiele inwestycji, w których właśnie zamontowane zostały nowoczesne bramy. Były to takie realizacje, jak: budynki Politechniki Wrocławskiej, osiedle Nowych Kosmonautów w Poznaniu czy zakłady produkcyjne Bridgestone i Nestle Purina.
Jak obecnie działa Małkowski-Martech? Sytuacja w firmie jest bardzo dobra, producent realizuje bez zmian zamówienia. Pracują handlowcy, firma jest także w stałym kontakcie z partnerami handlowymi. Producent opracowuje natomiast plany na przyszłość, rozważane są różne warianty, firma bierze pod uwagę także pesymistyczny rozwój sytuacji.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".