Kolejne firmy w Polsce otwierają sklepy online

Autor: |Data publikacji:

Producenci i dostawcy rozwijają nowe kanały sprzedaży. Kolejne firmy w Polsce otworzyły sklepy internetowe.

Yawal poinformował właśnie, że zarząd podjął decyzję o „cyfryzacji procesu zakupowego”. Firma będzie prowadzić sprzedaż za pośrednictwem platformy internetowej. Jest to narzędzie przeznaczone do obsługi partnerów biznesowych firmy. Dzięki platformie uda się skrócić czas realizacji zlecenia, bo proces zakupowy będzie zautomatyzowany. Yawal wymienia zalety platformy, takie jak: standaryzacja i transparentność. Z nowego rozwiązania korzystają dwie firmy w Grupie: Yawal i Final. Dostęp do sklepu jest możliwy za pośrednictwem głównych stron internetowych firm.

Alumaster to kolejna firma, która uruchomiła platformę internetową dla swoich klientów. Jest to rozwiązanie, które służy do komunikacji między dostawcą, a klientem typu B2B. Za pomocą tego narzędzia cyfrowego firmy mogą składać zamówienia, sprawdzić jego status, a także mają dostęp do warunków handlowych czy historii zakupów. Platforma została udostępniona w marcu w tym roku i okazała się dobrym narzędziem wspierającym dział sprzedaży w Alumaster.

Sklep internetowy ze stolarką otworzyły także Eko-Okna. O pracach nad nową platformą sprzedażową Window4u.eu pisaliśmy TUTAJ. Producent stosuje nowe narzędzie do wsparcia swoich partnerów handlowych – dystrybutorów, ale sklep jest kierowany także do klienta indywidualnego.

Budvar Centrum również otworzył sklep internetowy, który działa on od 20 kwietnia. Jest to narzędzie wspierające dystrybutorów. Do współpracy zostały zaproszone biura handlowe, franczyzowe i część dilerów. Jest to rozwiązanie, które umożliwia przekierowanie sprzedaży do konkretnego partnera biznesowego firmy. W sklepie Budvaru klienci indywidualni mogą kupić okna, drzwi z PCW oraz rolety.

Budvar Centrum ocenia:

Dziś, po blisko pół roku działania sklepu, jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów. Nasze założenia biznesowe realizują się i ciągle rozwijamy platformę sklepu o nowe funkcjonalności i asortyment. Już na początku przyszłego roku Budvar rozpocznie sprzedaż e-commerce także na rynkach zagranicznych.

 

Zobacz również

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.