Producenci i dostawcy rozwijają nowe kanały sprzedaży. Kolejne firmy w Polsce otworzyły sklepy internetowe.
Yawal poinformował właśnie, że zarząd podjął decyzję o „cyfryzacji procesu zakupowego”. Firma będzie prowadzić sprzedaż za pośrednictwem platformy internetowej. Jest to narzędzie przeznaczone do obsługi partnerów biznesowych firmy. Dzięki platformie uda się skrócić czas realizacji zlecenia, bo proces zakupowy będzie zautomatyzowany. Yawal wymienia zalety platformy, takie jak: standaryzacja i transparentność. Z nowego rozwiązania korzystają dwie firmy w Grupie: Yawal i Final. Dostęp do sklepu jest możliwy za pośrednictwem głównych stron internetowych firm.
Alumaster to kolejna firma, która uruchomiła platformę internetową dla swoich klientów. Jest to rozwiązanie, które służy do komunikacji między dostawcą, a klientem typu B2B. Za pomocą tego narzędzia cyfrowego firmy mogą składać zamówienia, sprawdzić jego status, a także mają dostęp do warunków handlowych czy historii zakupów. Platforma została udostępniona w marcu w tym roku i okazała się dobrym narzędziem wspierającym dział sprzedaży w Alumaster.
Sklep internetowy ze stolarką otworzyły także Eko-Okna. O pracach nad nową platformą sprzedażową Window4u.eu pisaliśmy TUTAJ. Producent stosuje nowe narzędzie do wsparcia swoich partnerów handlowych – dystrybutorów, ale sklep jest kierowany także do klienta indywidualnego.
Budvar Centrum również otworzył sklep internetowy, który działa on od 20 kwietnia. Jest to narzędzie wspierające dystrybutorów. Do współpracy zostały zaproszone biura handlowe, franczyzowe i część dilerów. Jest to rozwiązanie, które umożliwia przekierowanie sprzedaży do konkretnego partnera biznesowego firmy. W sklepie Budvaru klienci indywidualni mogą kupić okna, drzwi z PCW oraz rolety.
Budvar Centrum ocenia:
Dziś, po blisko pół roku działania sklepu, jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów. Nasze założenia biznesowe realizują się i ciągle rozwijamy platformę sklepu o nowe funkcjonalności i asortyment. Już na początku przyszłego roku Budvar rozpocznie sprzedaż e-commerce także na rynkach zagranicznych.
Tagi
AlumasterBudvar Centrumdrzwi z PCWe-commerceEko-OknafasadyFinalGrupa Yawalokna z PCWroletysklep internetowysklep onlinesystemy aluminioweYawalZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".